آرین‌خو: سمندر از من خواست نظرم را در خصوص انتخاب سرمربی بانوان تغییر دهم

کدخبر: 980842

مدیر تیم‌های ملی کاراته در گفتگو با «نسیم» افزود: درخصوص انتخاب سرمربی تیم ملی بانوان، غیر از سمندر با هیچ کس دیگر بحثی ندارم/ سلیمانی از مربیان فنی و با اخلاق کاراته بانوان است و او گزینه دوم من بود

مدیر تیم‌های ملی کاراته در گفتگو با «نسیم» در مورد انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی بانوان اظهار داشت: بالاخره پس از صحبت با رئیس فدراسیون کاراته تصمیم بر این گرفتیم زیبا سلیمانی را به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان و لیلا بهرامی را به عنوان سرمربی تیم‌های ملی امید، نوجوانان و جوانان انتخاب کنیم.

محمود آرن‌خو در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود گزینه اول او برای تیم هدایت تیم ملی بزرگسالان بانوان اشرف امینی بود اما نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته با این موضوع مخالفت و اعلام کرده است امینی به درد تیم ملی نمی‌خورد، گفت: بحث من در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان بانوان با سمندر مطرح بود و در این خصوص با هیچ کس دیگری بحثی ندارم .

وی ادامه داد : گزینه اول من برای هدایت تیم ملی اشرف امینی بود اما رئیس فدراسیون از من خواست نظرم را تغییر بدهم که من در ابتدا قصد نداشتم این کار را انجام بدهم اما دیدم اگر نظرم را عوض نکنم احتمال دارد اوضاع بهم بریزد.زیبا سلیمانی از مربیان با اخلاق و فنی کاراته ایران است و او گزینه دوم من برای هدایت تیم ملی بود و در نهایت پس از بررسی مجدد ایشان را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کردم.

مدیر تیم‌های ملی کاراته در پاسخ به این سوال که مشکل رئیس فدراسیون با امینی چه بود که با انتخاب او مخالف شد، عنوان کرد: رئیس فدراسیون با امینی مشکلی ندارد اما پیشنهاد دادند به گزینه دوم فکر کنیم و من نیز با انتخاب سلیمانی که از مربیان فنی کاراته ایران است موافقت کردم.

آرین خو در خصوص انتخاب مربیان تیم‌های ملی مردان و بانوان گفت: انشاالله ظرف مدت 15 روز آینده مربیان تیم‌های ملی مردان و بانوان در تمامی رده‌ها انتخاب خواهند شد. برنامه ما این است قبل از عید برای تیم‌های بزرگسالان مردان و بانوان یک اردو برگزار کنیم و اردوهای تیم‌های رده‌های دیگر بعد از عید خواهد بود.

مدیر تیم‌های ملی کاراته در مورد برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور در کرمانشاه اظهار داشت: چون نمی‌توانستیم زمان برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور را تغییر بدهیم در این مسابقات منتخبین استان‌ها حضور خواهند داشت. قطعا بعد از این مسابقات اگر کسانی ادعای حضور در تیم ملی را داشته باشند برای دومین دوره مسابقات به آنها فرصت خواهیم داد تا حقی از کسی ضایع نشده و با انتخابات درون اردویی بهترین‌ها را برای تیم ملی انتخاب خواهیم کرد.

ارسال نظر: