محمد وکیلی: مقابل جواهری گنبد تحت تاثیر جو بودیم

کدخبر: 950295

سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی در گفتگو با «نسیم» افزود: در آغاز این بازی، بازیکنان مقداری هول شده بودند اما پس از شکست در دو ست اول و دوم و ایجاد تغییرات در تیم، توانستیم شرایط مسابقه را کنترل کنیم

وی در گفتگو با «نسیم» افزود: به دلیل اینکه چهارشنبه باید در خانه والیبال به مصاف شهرداری تبریز برویم، دیروز یک تمرین در این سالن برگزار کردیم تا بازیکنان ما با این سالن آشنا شوند . روز یکشنبه در یک مسابقه تدارکاتی با نتیجه سه بر یک از تیم وزارت دفاع شکست خوردیم. قرار است روز جمعه هم با سایپا بازی کنیم. این تیم‌ها نیز از بازی تدارکاتی با تیم ما لذت می‌برند و به دنبال اهداف خود هستند و اگر قرار بود در یک بازی یکطرفه به میدان بروند اصلا در چنین مسابقه‌ای شرکت نمی‌کردند .

وکیلی اظهار داشت: شاید بازیکنان تیم نوجوانان تا دو سال قبل آروز داشتند عملکرد بازیکنان لیگ برتری را از نزدیک تماشا کنند اما امسال با شرایطی که فدراسیون فراهم کرد این فرصت را به دست آورده‌اند که مقابل آن‌ها به میدان بروند. اگر بتوانیم بازیکنان را از نظر روانی کنترل کنیم ثابت می‌شود که در سنین پایین هم می‌تواند والیبال مدرن بازی کرد .

سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: اگر در لیگ بر‌تر نبودیم هیچ فرصتی برای تمرین نداشتیم و این بازیکنان تماشاچی لیگ می‌شدند اما در حال حاضر فرصت زندگی اردویی در کنار هم و تمرین و مسابقه داریم. برد و باخت اولویت ما در لیگ بر‌تر نیست. دوست داریم به پیروزی برسیم اما به واسطه باخت کسی را تنبیه نمی‌کنیم و تنبیه برای کسی است که عملکرد خوبی نداشته باشد . حتی اگر در لیگ ایران هم قهرمان شویم در مسابقات نوجوانان جهان به ما رتبه‌ای نمی‌دهند. هدف ما موفقیت در مسابقات جهانی است و همین که بازیکنان یاد بگیرند مقابل هیچ تیمی نباید از قبل خود را بازنده بدانند، نتیجه خوبی است .

وی درباره حواشی این روزهای والیبال گفت: نمی‌دانم چرا فدراسیون بین المللی میزبانی مسابقات نوجوانان را از ما گرفت اما مهم این است که نباید سیاست را وارد مسائل ورزشی کرد. اینکه تماشاگران زن وارد سالن‌های والیبال نمی‌شوند مربوط به فرهنگ و قوانین داخلی کشور ماست و فدراسیون بین المللی نباید در آن دخالت کند . اگر میزبانی ما قطعی بوده نباید به هیچ عنوان این امتیاز را از ما پس می‌گرفتند. ایران کشوری بزرگ است و در لیگ جهانی تیم‌های قدرتمند و صاحب نام دنیا به کشور ما سفر می‌کنند . آرژانتین در سال ۲۰۱۱ میزبان مسابقات نوجوانان جهان بود اما بسیار بد این رقابت‌ها را برگزار کرد و کیفیت میزبانی این کشور در سطح نوجوانان جهان نبود . ایران بهترین میزبان بود و دنیا می‌دانست که اگر مسابقات نوجوانان جهان در کشورمان برگزار شود همه تیم‌ها از شرایط رقابت‌ها و میزبانی ایران راضی می‌شدند . با گرفتن میزبانی از ایران و از دست دادن فرصت حمایت تماشاگران، عزم ما راسخ‌تر شد تا با تلاش بیشتر به موفقیت برسیم و این اتفاق را جبران کنیم .

ارسال نظر: