وکیلی: هدفمان پرورش بازیکنانی بازیکنانی با پتانسیل بالا بود

کدخبر: 927532

سرمربی تیم والیبال نوجوانان در گفتگو با «نسیم» افزود: هدف بعدی ما در این رقابت‌ها، قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر و کسب سهمیه شرکت در مسابقات قهرمانی جهانی بود/ تیم‌های مدعی را سه بر صفر بردیم و قدرت‌مان را نشان دادیم

در این مسابقات تمام تیم‌های مدعی آسیا مانند کره‌جنوبی، چین، استرالیا و ژاپن را سه بر صفر شکست دادیم و برتری خود را بر این تیم‌ها نشان دادیم. از میان هشت عنوان برترین بازیکنان مسابقات نیز پنج عنوان به ایرانی‌ها رسید که نشانگر توانایی و استعداد بالای بازیکنان کشورمان بود.

هنوز نیمی از راه خود را رفته‌ایم و باید با کسب مدال در مسابقات قهرمانی جهان کار خود را تکمیل کنیم زیرا رسیدن به این هدف بازیکنان را به خودباوری می‌رساند تا در آینده با اعتماد به نفس بالایی در تیم ملی بازی کنند.

تیم کنونی نوجوانان یک نسل طلایی برای والیبال کشورمان رقم می‌زند که در سال های 2018 تا 2020 با پیراهن تیم ملی در المپیک و لیگ جهانی باعث شادی دل مردم می‌شود.

یک هفته به بازیکنان استراحت داده‌ایم و پس از آن برنامه‌های خود را به منظور آماده‌سازی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در سال آینده آماده می‌کنیم.

ارسال نظر: