فدراسیون جهانی تنیس روی میز از احمدیان به عنوان رزرو فینال دوره‌ای جوانان جهان دعوت کرد

کدخبر: 2077491

مسابقات آزاد جوانان جهان که در طول سال میلادی برگزار می‌شود حالا با دعوت ۱۶ بازیکن اصلی و ۷ رزرو که یکی از آنها احمدیان خواهد بود، به فینال آن رسید.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، فینال مسابقات دوره‌ای جوانان 2016 جهان که در کشورهای مختلف برگزار شده است حالا با دعوت 16 بازیکن به مسابقه فینال آن رسیده است. این مسابقات که شبیه فینال تورهای جهانی بزرگسالان است، روزهای 7 تا 9 بهمن ماه در شهر ایندور هند برگزار می‌شود و 16 بازیکن به همراه 7 رزرو توسط فدراسیون جهانی اعلام شده‌ است که از امین احمدیان با رنکینگ 100 جوانان جهان بعنوان رزرو هفتم نامبرده شده و در صورت عدم حضور بازیکنان اصلی، احمدیان می‌تواند یکی از شرکت کنندگان در این مسابقات باشد.

احمدیان از بهمن ماه سال گذشته در 7 رویداد بین المللی که دارای رنکینگ جهانی بوده حضور داشته که باعث صعود 68 پله ای در رنکینگ جوانان جهان، صعود 8 پله ای در نوجوانان و صعود 110 پله ای در رده زیر 21 سال و 180 پله ای بزرگسالان جهان بوده است.

مسابقات آزاد قطر، آزاد تایلند، آزاد چین، جام فجر در قزوین، آزاد نوجوانان اسلواکی، قهرمانی آسیا در تایلند و آزاد مجارستان به همراه اردوی خارجی در کشورهای قطر و مجارستان و حدود 100 روز حضور در اردوهای داخلی جوانان و بزرگسالان فعالیت احمدیان از بهمن ماه سال 94 تاکنون بوده است که حاصل حضور در رقابت‌های بین المللی 89 برد و 30 باخت بوده است.

هم اکنون امین احمدیان بازیکن آینده دار و خوش آتیه تنیس روی میز ایران در رده 20 نوجوانان، رتبه 100 جوانان، رنکینگ 212 رده سنی زیر 21 سال و 492 بزرگسالان قرار دارد.

احمدیان روز گذشته در رقابت‌های تور ایرانی (جام نقش جهان) در اصفهان موفق شد با 15 سال سن به عنوان سومی بزرگسالان کشور دست یابد.

ارسال نظر: