پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو

سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته پس از قهرمانی چه گفتند؟

کدخبر: 2063325

تیم ملی والیبال نشسته ایران با برتری مقابل بوسنی عنوان قهرمانی مسابقات پارالمپیک ریو را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی « نسیم آنلاین » از ریو، هادی رضایی پس از کسب ششمین قهرمانی شاگردانش در بازی های پارالمپیک گفت: خوشحالم که تیم ملی والیبال نشسته هشتمین مدال کاروان منا را به دست آورد و این مدال به نام علی بن موسی الرضا است.

وی افزود: ششمین مدال پارالمپیک را به دست آوردیم و تمام بازیکنان در این پیروزی نقش دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با اعلام اینکه شاگردانش بعد از شنیدن خبر حادثه روز گذشته گلبارنژاد شرایط روانی خوبی نداشتند, اظهار داشت: شاگردانم به دلیل شنیدن خبر درگذشت گلبارنژاد از لحاظ روانی افت کرده بودند اما با آنها صحبت کردیم تا به شرایط خوبی برسند.

وی ادامه داد: شاگردانم مسابقه روزهای گذشته را انجام ندادند اما از گیم سوم به بازی برگشتند و کار خودشان را انجام دادند.

رضایی خاطرنشان کرد: ما بهمن گلبارنژاد را از دست دادیم اما زندگی جریان دارد. ما این مقام را به بهمن و بهمن هایی کخ به ما خدمت کردند تقدیم می کنیم.

وی درخصوص مسابقه شاگردانش اظهار داشت: تیم ما با ترکیب 7 بازیکن جدید در پارالمپیک شرکت کرد و کار نشدنی را شدنی کرد. خیلی ها منتظر شکست ما بودند و خیلی ها نیز خوشحال شدند به همه کسانی که ما را حمایت کردند تبریک می گویم. این تیم بعد از پارالمپیک لندن تغییر کرد و برای حضور موفق در بازی های دوره بعد باید از همین فردا سرمایه گذاری کنیم. تمام نقاط این بازیکنان مستعدی دارد و اگر مردم برزیل تیم ایران را تشویق می کنند به دلیل قهرمانی تیم ما نیست به دلیل رقابت زیبایش است.

مهدی بابادی پس از ششمین قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته ایران در تاریخ پارالمپیک اظهار داشت: تیم های حاضر در پارالمپیک ریو واقعا سطح بالایی داشتند اما امروز نتیجه دو سال تمرین و تلاش خود را دیدیم و قهرمان شدیم.

وی افزود: بازیکنان دو سال از زندگی و خانواده خود گذشته بودند و این قهرمانی نتیجه این فداکاری بود. ملی پوش والیبال نشسته ادامه داد: ۷، ۸ بازیکن جدید برای این بازی ها به تیم اضافه شده بودند. با این وجود توانستیم یک بار دیگر قهرمان شویم.

بابادی با اشاره به درگذشت بهمن گلبارنژاد گفت: وی یک شخصیت دوست داشتنی بود. گلبارنژاد همیشه تمرین می‌کرد و هدفش این بود که به بالاترین سطح برسد. واقعا سانحه دلخراشی رخ داد. درگذشت او به ما انگیزه داد که برای قهرمانی با تلاش بیشتری بجنگیم.

مرتضی مهرزاد درباره احساسش از قهرمانی با تیم ملی والیبال نشسته در پارالمپیک و اینکه در حال حاضر یکی از بهترینهای جهان است گفت: خوشحالم که عضو کوچکی از بهترین تیم دنیا هستم. در ست دوم حق ما پیروزی بود و باید سه بر صفر برنده می شدیم. من یکی از دوازده نفر تیم ملی هستم و یک دوازدهم در این قهرمانی سهم داشتم.

وی درباره تاثیر درگذشت گلبارنژاد در روحیه تیم گفت: روز گذشته از شنیدن این خبر شوکه شدیم و برای تقدیم قهرمانی به روح او هم قسم شدیم.

بهترین بازیکن تیم ملی والیبال نشسته در پاسخ به این سوال که آیا شب گذشته همراه اعضای تیم صحبتی درباره گلبارنژاد داشتند گفت: دیشب دور هم جمع شدیم و برای شادی روح بهمن دعا کردیم. امروز هم روی سکو کنار ما بود و با قاب عکسش در این قهرمانی سهیم بود. روح بهمن امروز کنار ما حضور داشت و شاهد این موفقیت بود.

مهرزاد در پاسخ به این سوال که فکر میکنید بوسنی دوباره در آینده مشکل ساز شود گفت: بوسنی تیم خوبی است و قابل احترام، تیمهای برزیل، مصر و آلمان هم خوب هستند و برای تداوم این موفقیت‌ها باید بیشتر کار کنیم.

صادق بیگدلی در نشست خبری پایان بازی گفت: بازی خوبی بود و ما برای شکست بوسنی و هرزگوین به میدان آمده بودیم. خوشحالم که این قهرمانی حاصل شد و آخرین مدال کاروان ایران طلایی شد.

وی در پاسخ به این سوال که رمز موفقیت شما در این دوره از این بازی ها چه بود، همدلی را عامل موفقیت خواند.

بیگدلی در پاسخ به این پرسش که برتری آنها نسبت به بوسنی در دیدار پایانی چه بود، گفت: ما بازی به بازی پیش می رفتیم و تاکتیک های خود را متناسب با آن بازی ها انتخاب می کردیم. این عامل برتری ما در دیدار پایانی مقابل حریف بود.

بازیکن والیبال نشسته در پایان گفت: این چهارمین پارالمپیک من بود و خوشحالم که دو بار موفق شده ام قهرمان این مسابقات شوم.

داود علی پوریان پس از کسب عنوان قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته در بازی های پارالمپیک اظهار داشت: بوسنی تیم کاملی است اما ایران تیم دیگری است و مسابقه تاکتیکی و خوبی دارد. بازیکنان مان هم با تمام توانشان بازی کردند. وی افزود: درباره مسائل فنی صحبت نمی کنم چون مردم تیم والیبال نشسته ایران را می شناسند. کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: درگذشت بهمن گلبارنژد را به خانواده ایشان تسلیت می گوئیم و این پیروزی را به ایشان تقدیم می کنیم.

رمضان صالحی پس از کسب عنوان قهرمانی رقابتهای والیبال نشسته پارالمپیک اظهار داشت: مسابقه خوبی برابر بوسنی داشتیم و پیش بینی می کردیم که رقابت سختی داشته باشیم. وی افزود: با این حال رقابت ما خیلی خوب و بهتر از بوسنی بود. صالحی خاطرنشان کرد: نگران بودیم که نتیجه دوره گذشته تکرار نشود اما ما مرتصی را داشتیم که خدا برای ما فرستاده است.

ارسال نظر: