شاگردان مایدا امروز به مصاف چین‌تایپه می‌روند

کدخبر: 2060715

تیم والیبال بانوان بانک سرمایه چهارمین دیدار خود در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا را امروز مقابل تیمی از کشور چین‌تایپه برگزار خواهد کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا روز چهارم خود را پشت سر گذاشت و امروز در چارچوب روز پنجم و روز دوم از مرحله دوم ادامه پیدا خواهد کرد.

روز دوم مرحله دوم در حالی پیگیری خواهد شد که شاگردان مایدا در تیم بانک سرمایه باید از ساعت 16 به وقت محلی و 12 و 30 به وقت ایران به مصاف تیم "تی گرند" چین تایپه بروند. دیداری که بازیکنان ایران امید زیادی به پیروزی در آن دارند.

روز پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا در مجموع با 5 دیدار پیگیری خواهد شد که برنامه این روز از مسابقات به شرح زیر است:

25 آوریل کره شمالی - مالزی : ساعت 9:30 (6 صبح به وقت ایران)

پست بانک ویتنام - ان ای سی ژاپن : ساعت 11:30 (8 صبح به وقت ایران)

فوتون فیلیپین - آلتای قزاقستان : ساعت 13:30 (10 صبح به وقت ایران)

بانک سرمایه ایران - تی گرندچین تایپه : ساعت 16:30 (13 به وقت ایران)

بایا ارمی چین - بانکوک گلس تایلند : ساعت : ساعت 18:30 ( 15 به وقت ایران)

تیم والیبال بانک سرمایه ایران تا کنون سه دیدار را در این رقابت‌ها برگزار کرده است که از این 3 دیدار در یک دیدار مقابل کره شمالی به پیروزی رسید و دو مسابقه مقابل تایلند و چین را با نتایج مشابه 3 بر صفر واگذار کرد.

هفدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از 13 شهریور به میزبانی فیلیپین آغاز شده است و تا 21 شهریور ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال زنان ایران در قالب باشگاه بانک سرمایه در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

ارسال نظر: