نباید بازی انتخابی مجدد برای من برگزار می‌کردند

محمدپور: به امید خدا با کسب سهمیه از آذربایجان باز‌ می‌گردم

کدخبر: 2036449

ملی‌پوش تیم ملی بوکس گفت: از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستم اما باز همه چیز به شرایط مسابقات و نحوه داوری‌ها بستگی دارد ولی به امید خدا با دست پر و کسب سهمیه باز می‌گردم.

سجاد محمدپور در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص شرایط تیم ملی بوکس اظهار داشت: در حال حاضر در اردوها مشغول تمرین برای مسابقات کسب سهمیه المپیک در آذربایجان هستیم و خدا را شکر در آمادگی خوبی قرارداریم و تنها مشکل ما نداشتن مسابقات برون مرزی و اردوهای مشترک بوده است. تمرینات ما تنها به اردوهای داخلی منتهی شده است و بیرون از ایران اصلا تمریناتی را پشت سر نگذاشتیم.

ملی‌پوش تیم ملی بوکس در خصوص میزان آمادگی‌اش عنوان کرد: در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارم و از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارم. تمرینات بدنی را زیر نظر دکتر بهرامی‌نژاد پشت سر می‌گذارم و تمرینات فنی را تحت نظر احدی، انصاری و استکی انجام می‌دهم.

محمد‌پور در خصوص دلیل انجام دو مسابقه انتخابی با پویا ناوی گفت: من در مقابل ناوی با نتیجه 2 بر یک پیروز شدم اما اعتراض کردند که من مرتکب خطا شدم در حالی که اصلا من خطایی را انجام نداده بودم. فارغ از بحث نتیجه نیز کمیته فنی بازی را به نفع من اعلام کرده بود اما نمی‌دانم به چه دلیلی مجددا اعلام کردند که باید وزن‌کشی انجام بدهیم و بازی مجدد را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در بازی مجدد نیز خدا را شکر این بار با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدم و دیگر حرف و حدیثی باقی نگذاشتم اما با این حال نباید مجددا برای من بازی انتخابی برگزار می‌کردند. حتی بعد از دیدار اول ما کادرفنی نیز رای به برتری من داده بود اما نمی‌دانم در تعطیلی اردو چه اتفاقی افتاد که مجددا رای به برگزاری بازی مجدد دادند. من حتی در ابتدا با این مسئله مخالفت کردم اما زور کمیته فنی از من بیشتر بود.

ملی‌پوش بوکس ایران در خصوص اینکه چقدر امیدوار به کسب سهمیه است، گفت: من از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستم اما باز همه چیز به شرایط مسابقات و نحوه داوری‌ها بستگی دارد ولی به امید خدا با دست پر و کسب سهمیه باز می‌گردم.

محمد‌پور در مورد شرایط دیگر ملی‌پوشان عنوان کرد: شرایط بچه‌ها خوب است اما همه در یک سطح نیستند و تعادلی برقرار نیست. در برخی اوزان نفرات آمادگی بیشتری دارند و در برخی اوزان این آمادگی کمتر است اما امیدوارم با دست پر به تهران بازگردیم. اگر ما شرایط حضور در اردوهای خارجی را داشتیم قطعا شرایط بهتری پیدا می‌کردیم اما با وجود درخواست احدی برای حضور در یک مسابقه بین‌المللی یا اردوی مشترک با دیگر کشورها فدراسیون به دلیل کمبود بودجه با این مسئله مخالفت کرد.

ارسال نظر: