بازیکنان بی‌تجربه و گمنام در مقابل بازیکنان شاخص انگیزه پیدا خواهند کرد

بهنام‌فر: تلاش می‌کنیم با شکست دانشگاه به دیدار نهایی صعود کنیم

کدخبر: 2014778

سرمربی تیم کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب در گفتگو با «نسیم آنلاین» گفت: همه چیز در کاراته ممکن است و ما هم تلاش خود را می‌کنیم با شکست دانشگاه آزاد به دیدار نهایی صعود کنیم.

مهران بهنام‌فر در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص عملکرد تیم کاراته مناطق نفت خیز جنوب در مرحله گروهی سوپرلیگ کاراته اظهار داشت: ما در مرحله گروهی تنها متحمل یک شکست در مقابل پاس قوامین شدیم . ما امسال تیم جوانی را در اختیار داریم و تنها سعید فرخی و ابراهیم حسن بیگی نفرات باتجربه ما هستند. 80 درصد نفرات تیم ما کسانی هستند که سال گذشته نیز حضور داشتند و اولین تجربه خود در سوپرلیگ را پشت سر گذاشتند. خدا را شکر ما با این پتانسیل توانستیم در گروه خودمان دوم شویم و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنیم.

سرمربی تیم کاراته مناطق نفت‌خیز در خصوص دیدار این تیم در مرحله نیمه نهایی با تیم دانشگاه آزاد به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی سوپرلیگ کاراته عنوان کرد: این یک اصل است که بازیکنان بی‌تجربه و گمنام در مقابل بازیکنان شاخص انگیزه پیدا خواهند کرد و تیم ما سال گذشته که تازه کم‌تجربه‌تر بودیم همین تیم باتجربه دانشگاه آزاد را شکست داد. همه چیز در کاراته ممکن است و ما هم تلاش خود را می‌کنیم با شکست دانشگاه آزاد به دیدار نهایی صعود کنیم.

وی ادامه داد: از هفته آینده به مدت سه روز تا دیدار با تیم دانشگاه آزاد اردو برگزار خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم به یک نتیجه خوب در مقابل دانشگاه آزاد دست پیدا کنیم. برای ما تا همین مرحله نیز عملکرد بازیکنانمان قابل قبول بوده است اما نگاهمان حضور در دیدار نهایی است. ما شاید بضاعتمان کم باشد اما انگیزه بازیکنانمان و کادرفنی بالا است.

بهنام‌فر در خصوص سوپر لیگ امسال گفت: در برگزار شدن یا نشدن این مسابقات حرف و حدیث زیاد بود و همین قدر که این مسابقات با وجود دیر برگزار شدنش بالاخره برگزار شد جای تقدیر دارد. سال آینده باید لیگ اردیبهشت ماه یا خردادماه برگزار شود تا برای تیم ملی بازدهی داشته باشد و بازیکنان به نوعی خود را به کادرفنی تحمیل کنند.

وی ادامه داد: برگزاری لیگ امسال از لحاظ مالی برای کاراته‌کاها خوب بود اما خروجی مطلوبی نخواهد داشت چرا که کمکی به تیم ملی نخواهد کرد ولی در حال حاضر فکر می‌کنم قطعا باید برگزار می‌شد تا ملی‌پوشان ما درآمدی داشته باشند.

مربی تیم کاراته مناطق نفت‌خیز در خصوص نظم و انظباط برگزاری لیگ امسال عنوان کرد: امسال پاس قوامین میزبان مسابقات لیگ کاراته بود و سالن برگزار مسابقات خوب و استاندارد بود که مسابقات با نظم خوب یبرگزار می‌شد. در جلسه سازمان لیگ که با حضور سرپرست فدراسیون کاراته برگزار شد قرار بود هفته اول لیگ در کبکانیان برگزار شود اما پیشنهاد این بود مسابقات وسط هفته در یک سالن خوب برگزار شود تا تلویزیون نیز امکان پخش مستقیم مسابقات را داشته باشد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات در اواسط هفته باعث شد تلویزیون ترافیک کمتری در پخش مستقیم مسابقات داشته باشد و بتواند لیگ را پوشش بدهد. همه این پیشنهادات دست به دست هم داد تا مسابقات بهتر برگزار شود و هرچه پخش مستقیم مسابقات بیشتر باشد اسپانسر ترغیب بیشتری برای سرما‌یه گذاری در لیگ می‌شود.

بهنام‌فر گفت: پیشنهاد من به متولیان کاراته این است در هفته پایانی لیگ در مراسمی با اهدای یک تقدیر نامه و یادبود از اسپانسرهای بخش خصوص و دولتی تشکر کنند. این کار هزینه ای ندارد و باعث دلگرمی اسپانسرها برای ترغیب به تیم‌داری در سال آینده خواهد شد. اگر اسپانسر دلگرم نشود قطعا مانند تیم‌هایی که سالیان گذشته در لیگ حضور داشتند دیگر تیم‌داری نخواهند کرد و کاراته از آن لطمه خواهد خورد.

ارسال نظر: