ایده استراحت به ملی‌پوشان در لیگ برتر، تصمیم درستی است

خانلرخانی: صحبتی برای هدایت تیم ملی با من نشده است

کدخبر: 2009615

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: تاکنون صحبتی برای هدایت تیم ملی با من نشده است اما سرمربیگری تیم ملی آرزوی هر مربی است و اگر به من پیشنهاد شود با کمال میل این موضوع را می‌پذیرم.

پیام خانلرخانی در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص صدرنشینی شهرداری ورامین در لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: خدا را شکر که شهرداری ورامین نیم فصل اول را بدون باخت و با قهرمانی به پایان رساند. در تیم فصل دوم نیز 5 بازی را تا به حال پشت سر گذاشتیم که سه پیروزی، یک شکست و یک باخت را پشت سر گذاشتیم که فکر می‌کنم نتیجه خوبی بوده است.

وی ادامه داد: در هفته های اخیر از لحاظ بازیکن دستمان خالی بود و نتوانستیم از بازیکنان ملی‌پوشمان استفاده کنیم و با توجه به این شرایط و داشته‌هایم از نتایج راضی هستم.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در خصوص تساوی مقابل دانشگاه آزاد گفت: با توجه به نبود بازیکنان ملی‌پوش و نرسیدن ابوالفضل یعقوبی به سر وزن واقعا از لحاظ نیروی انسانی دچار مشکل بودم و با این شرایط من از نتیجه این دیدار راضی هستم.

خانلرخانی در خصوص حضور شهرداری ورامین در جام باشگاه‌های آسیا و بازیکنان کمکی این تیم عنوان کرد: پس از دو روز از روز گذشته تمرینات خود را برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آغاز کردیم و 26 بهمن به امارات اعزام خواهیم شد. انشااالله در این دوره نیز به دنبال تکرار عنوان قهرمانی دوره گذشته هستیم و به همین منظور به دنبال جذب دو بازیکن کمکی هستیم.

سرمربی شهرداری ورامین در خصوص تصمیم فدراسیون مبنی بر انتخاب سرمربی برای تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: به نظر من این تصمیم بسیار خوبی است و باعث خواهد شد انگیزی ببین مربیان لیگ ایجاد شود. این تصمیم می‌تواند فرصتی برای مربیان باشد که به آنها اعتماد می‌شود تا تجربه حضور در رده ملی را نیز کسب کنند. امیدوارم مربیان نیز از این تصمیم استفاده کنند و نتیجه خوبی را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنند.

خانلرخانی با تاکید بر اینکه هنوز مذاکره‌ای با او برای هدایت تیم ملی نشده است، گفت: تاکنون صحبتی برای هدایت تیم ملی با من نشده است اما سرمربیگری تیم ملی آرزوی هر مربی است و فکر نمی‌کنم کسی از هدایت تیم ملی تکواندو بدش بیاید و من نیز از این مسئله مثتثنی نیستم. اگر به من پیشنهاد شود با کمال میل این موضوع را می‌پذیرم و اگر پیشنهاد نیز نشود برای کسی که به عنوان سرمربی انتخاب می‌شود آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی شهرداری ورامین در خصوص عدم حضور ملی‌پوشان المپیکی در لیگ تکواندو عنوان کرد: به نظر این ایده مربیان تیم ملی ایده درستی است. به نظر من نیز مربیان تصمیم درستی گرفتند که فشار روحی و روانی و احتمال آسیب دیدگی در لیگ را کاهش بدهند و برای ملی‌پوشان برنامه تورنمنت بین‌المللی که فشار کمتری را دارد جایگزین کند.

وی ادامه داد: باید به مقانلو در این خصوص حق بدهیم و قطعا او به دنبال بهترین نتیجه در المپیک است و به دنبال بهترین راه برای این موضوع است. ایده او استراحت به ملی‌پوشان در لیگ برتر است و من به نظر او و فدراسیون احترام می‌گذارم و قطعا کار کارشناسی شده کمیته فنی و فدراسیون بوده است و تصمیم یک روزه نبوده است. ما نیز دعا می‌کنم تیم ملی بهترین نتیجه را در المپیک کسب کند چرا که این موضوع به نفع تمام خانواده تکواندو است.

ارسال نظر: