امروز باید اسامی ۱۰ بوکسور اعزامی به چین را مشخص کنیم

دانشمندفرد: قاسمی‌پور درخواست کرد در مسابقات ترکیه احدی مربی او باشد

کدخبر: 2007805

دبیر فدراسیون بوکس در گفتگو با «نسیم آنلاین» گفت: قاسمی‌پور از فدراسیون خواست تا به او اجازه بدهد با احدی صحبت کند تا حداقل در این سفر همراه او باشد و مدعی بود در یک هفته نمی‌تواند با مربی جدید هماهنگ شود.

علی داشنمندفرد در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص وضعیت انتخاب مربی برای بوکسورهای APB اظهار داشت: پس از آنکه احدی که اعلام کرد به دلیل مشکلات شخصی نمی‌تواند تیم APB را همراهی کند، فدراسیون تصمیم گرفت تا ایشان فقط مربی احسان روزبهانی باشد و برای دیگر ورزشکاران APB مربی انتخاب کند.

وی ادامه داد: با توجه به مشخص شدن زمان مسابقه قاسمی‌پور و اینکه او باید 17 بهمن‌ماه در ترکیه مسابقه بدهد، او روز گذشته به فدراسیون آمد و مسئله‌ای را مطرح کرد که مورد موافقت ما و کمیته فنی قرار گرفت. قاسمی‌پور اعلام کرد تا الان با اکبر احدی تمرین کرده و احدی مربی است که زبان او را کنار رینگ متوجه می‌شود. قاسمی‌پور از فدراسیون خواست تا به او اجازه بدهد با احدی صحبت کند تا حداقل در این سفر همراه او باشد . قاسمی‌پور مدعی بود در یک هفته نمی‌تواند با مربی جدید هماهنگ شود و فدراسیون نیز موافقت کرد احدی در این سفر نیز کنار او باشد تا بعدا تصمیم گیری شود.

دبیر فدراسیون بوکس در خصوص بازگشت فروتن گل‌آرا و سجاد محرابی به ایران با توجه به شایعاتی که مبنی بر عدم بازگشت آنها مطرح شده بود، گفت: متاسفانه گمانه‌زنی‌های از سوی برخی حاشیه‌سازها در این خصوص مطرح شده بود و حتی مدعی بودند این نفرات پیراهن تیم فرانسه را برتن کردند و پناهنده شدند که خوشبختانه مشخص شد این طور نبوده است. این نفرات مقداری با تاخیر بازگشتند و توضیحات خود را نیز به کمیته فنی در این خصوص اعلام کردند.

وی ادامه داد: محرابی سریعا پس از بازگشت به ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی اعلام حضور کرد و چون دو حریف هم‌ وزن او در اردو بودند سریعا برای او مسابقه انتخابی تدارک دیده شد. محرابی در مسابقه اول مسعود خزایی را شکست داد و سیاوش امیدی نیز به دلیل حرمت و کسوت محرابی از مسابقه دادن صرف‌نظر کرد. ما امروز باید حتما اسامی 10 بوکسوراعزامی به چین را مشخص و به کمیته المپیک اعلام کنیم.

دانشمندفرد در خصوص وضعیت جاسم دلاوری و عدم حضور او در انتخابی تیم ملی بوکس گفت: جاسم دلاوری تا مهلت تعیین شده برای او در انتخابی تیم ملی شرکت نکرد و ضمن اینکه مجید سپهوندی در تمامی مراحل در اردو حضور داشته است. ما از دلاوری خواستیم در انتخابی تیم ملی شرکت کند که او حاضر به قبول این موضوع نشد. من از کمیته فنی می‌خواهم روی این مسئله اراده داشته باشد و اسم ورزشکار شایسته‌ای که شانس کسب مدال دارد را مشخص کند.

دبیر فدراسیون بوکس در مورد فروتن‌ گل‌آرا گفت: گل‌آرا به محض حضور در ایران برای رقابت‌های انتخابی تیم ملی مانند محرابی اعلام حضور نمی‌کند و حریف او نیز دیگر در اردو حضور نداشت تا برای او مسابقه انتخابی در نظر بگیریم. اگر او زودتر اعلام آمادگی خود را اعلام کرده بود ما رقبای او را در اردو نگه می‌داشتیم تا در مسابقه انتخابی شرکت کند. قکر نمی‌کنم او دیگر برای حضور در چین شانسی داشته باشد و می‌تواند شانس خود را خردادماه 95 درآخرین مرحله کسب سهمیه در آذربایجان امتحان کند.

ارسال نظر: