تنها مشکل تیم ملی عدم حضور در مسابقات تدارکاتی است

استکی: کمیته فنی در خصوص دلاوری تصمیم می‌گیرد

کدخبر: 2007454

مربی تیم ملی بوکس در گفتگو با «نسیم آنلاین» گفت: جاسم دلاوری در مراسم وزن‌کشی و انتخابی شرکت نکرد و قرار است در خصوص او کمیته فنی تصمیم بگیرد

علیرضا استکی در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص رقابت‌های انتخابی تیم ملی اظهار داشت: ما بعد از پایان هر مرحله از اردوی تیم ملی برای ارزیابی شرایط ملی‌پوشان رقابت‌های انتخابی تیم ملی را برگزار می کنیم. در این مرحله نیز این اتفاق افتاد و خدا را شکر ملی‌پوشان از لحاظ شرایط بدنی و فنی پیشرفت بسیار زیادی داشتند و در آمادگی خوبی به سر می‌برند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها مشکل ملی‌پوشان ما عدم حضور در مسابقات تدارکاتی است. تیم ملی برای مسابقات اینچئون 8 مرحله اردوی تدارکاتی و 3 مسابقه تدارکاتی ر ا پشت سر گذاشت اما ما تا مسابقات آسیایی چین 4 مرحله اردو خواهیم داشتیم و متاسفانه هنوز مسابقه تدارکاتی نداشتیم. مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا در اسفندماه شرایط را برای حضور تیم ملی در یک مسابقه تدارکاتی فراهم کنند که امیدوارم این اتفاق به وقوع بپیوندد.

مربی تیم ملی بوکس در خصوص عدم حضور جاسم دلاوری و سجاد محرابی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی عنوان کرد: محرابی در وزن‌کشی شرکت کرد و قرار است امروز در یک مسابقه درون اردویی با دو بوکسوری که در اردو حضور دارند مسابقه بدهد. سومین مرحله اردوی تیم ملی بوکس چهارشنبه به پایان رسید اما دو بوکسور وزن 75 کیلوگرم به دلیل اینکه پنج‌شنبه باید مسابقه می‌دادند در اردو حضور دارند و قرار است این نفرات امروز با محرابی مسابقه بدهند.

وی ادامه داد: جاسم دلاوری اما در مراسم وزن‌کشی شرکت نکرد و قرار است در خصوص او کمیته فنی تصمیم بگیرد. امروز فکر می‌کنم آخر زمان در نظر گرفته شده برای حضور ملی‌پوشان در مسابقات انتخابی بود و حالا باید کمیته فنی فدراسیون بوکس در این خصوص تصمیم بگیرد.

استکی در خصوص شرایط اردوی تیم ملی گفت: باید از مسئولان فدراسیون بوکس بابت فراهم کردن شرایط حضور بوکسورها در خوابگاه نصرت تشکر کنم اما امیدوارم شرایطی در نظر گرفته شود که ملی‌پوشان در هتل المپیک اسکان کنند تا با شرایط بهتری در این مدت به استراحت بپردازند و تمرکز بیشتری داشته باشند. غیر از این موضوع فقط ملی‌پوشان در این مقطع در شرایط مسابقه قرار بگیرند و باید تا زمان مسابقات آسیایی فقط مسابقه بدهند تا به امادگی کامل دست پیداکنند.

وی ادامه : متاسفانه با منتفی شدن اعزام تیم ملی برای حضور در مسابقات مجارستان مقداری شرایط تیم ملی سخت شد اما بهمن ماه ما در مسابقات بین‌المللی جام فجر در خوی شرکت خواهیم کرد و اگر شرایط اعزام تیم ملی در اسفندماه نیز فراهم شود قطعا ملی‌پوشان آماده‌تر خواهند بود.

ارسال نظر: