گزارش روز:: تاکید دوباره وزارت ورزش بر برگزاری انتخابات تنیس روی میز و تیراندازی با کمان

کدخبر: 1034323

در حالیکه تلاش‌هایی از سوی سعادتمند، سرپرست فدراسیون تنیس روی میز و شجاعی، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان برای تعویق این دو انتخابات انجام شده اما وزارت ورزش همچنان مخالف است

گروه ورزشی «نسیم»- در این روزها اخبار زیادی مبنی بر تلاش سعادتمند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز و شجاعی رییس فدراسیون تیراندازی با کمان برای ماندن در این دو فدراسیون و البته به تعویق انداختن این انتخابات به گوش می‌رسد اما وزارت ورزش قاطعانه بر برگزاری مجامع این دو فدراسیون تاکید دارد.

از فدراسیون تنیس روی میز خبر می‌رسد که سعادتمند در تلاش است تا با جمع کردن امضا خواسته خود را برای تعویق انتخابات و البته ثبت‌نام مجدد عملی کند.

شجاعی، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان هم با رفت و آمدهای مکرر در وزارت ورزش به دنبال ایجاد فرصت مجدد برای ادامه حضورش در این فدراسیون است.

شجاعی پس از اینکه با پاسخ منفی از سوی وزیر ورزش و معاون ورزش قهرمانی رو به رو شد جلسه‌ای را با افشارزاده، مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش برگزار کرد اما باز هم با پاسخ همیشگی وزارت ورزش یعنی برگزاری انتخابات در تاریخ مقرر رو به رو شد.

البته این امکان وجود دارد تا وزارت ورزش برای پایان دادن به بهانه‌جویی‌های شجاعی این انتخابات را دو روز به تعویق بیاندازد و در تاریخ 20 آبان ماه برگزار کند.

پس از این مطمئنا باید منتظر ماند و دید که شجاعی برای ادامه حضورش در فدراسیون مورد علاقه‌اش چه راهکار جدیدی را در نظر خواهد گرفت و چه سنگ دیگری را در مسیر این انتخابات خواهد انداخت.

ارسال نظر: