پولادگر: دو سهمیه تکواندوی ایران برای المپیک ۲۰۱۶ قطعی شده است

کدخبر: 1025594

رئیس فدراسیون تکواندو افزود: فرصت آن را داریم تا دو سهمیه دیگر را نیز کسب کنیم/ در وزن بهنام اسبقی دچار بدشانسی شدیم/ نمی‌توان برای ارزیابی یک ساله فعالیت فدراسیون‌ها تمامی آنها را با یک معیار سنجید

به گزارش «نسیم»، سید محمد پولادگر در مورد ارزیابی فدراسیون‌های ورزشی توسط وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: به نظرم به صورت کلی اقدام خوبی صورت گرفته است ولی نباید فراموش کرد که همه فدراسیون‌ها را نمی‌توان با یک معیار سنجید.

او ادامه داد: شاید درست نباشد که برای همه فدراسیون‌های ورزشی یک نسخه یکسان را بپیچیم، اما اگر بخواهم در مورد وضعیت تکواندو بگویم باید اعلام کنم که از عملکرد فدراسیون‌ تکواندو رضایت دارم.

رئیس فدراسیون تکواندو خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات موجود این بود که فدراسیون‌ها و افراد نقد نمی‌شدند ولی اینکه یک ارزیابی از فدراسیون‌ها انجام شود به صورت کلی اقدام قابل توجهی است.

پولادگر در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد آخرین شرایط تکواندوکاران ایران اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر دو سهمیه تکواندوی ایران برای المپیک 2016 قطعی شده و فرصت آن را داریم تا دو سهمیه دیگر را نیز کسب کنیم.

او به بهنام اسبقی و مصدومیت این تکواندو کار نیز اشاره کرد و گفت: در وزن بهنام اسبقی دچار بدشانسی شدیم و قرار بود این ورزشکار پس از سپری کردن دوران نقاهت در رقابت‌‌های ترکیه حضور پیدا کند ولی در نهایت امیدواریم که در وزن این ملی‌پوش ایران نیز بتوانیم سهمیه المپیک را بدست بیاوریم.

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد حضور وزیر ورزش اندونزی در ایران نیز اظهار کرد: اندونزی جزو کشورهایی است که توانسته رقابت‌های مختلفی را میزبانی کند که از جمله آنها می‌‌توان به رقابت‌های قهرمانی تکواندوی نوجوانان آسیا اشاره کرد.

پولادگر افزود: البته ای کاش اطلاع رسانی مناسبی در مورد حضور وزیر ورزش اندونزی صورت می‌گرفت تا ما نیز می‌توانستیم از تجریبات کشور اندونزی استفاده کنیم. این کشور در حال حاضر برای تکواندو سرمایه‌گذاری بسیار خوبی را انجام داده و تلاش می‌کند تا خود را در این رشته ارتقا دهد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حضور تکواندوکاران معلول ایران در رقابت‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: هم زمان با حضور تکواندوکاران ایران در رقابت‌های ترکیه، قرار است پاراتکواندو کاران ایران نیز به مسابقات جهانی اعزام شوند.

رئیس فدراسیون کاراته خاطر نشان کرد : از زمانی که در پاراتکواندو نیز به فعالیت پرداخته‌ایم، شاهد شرایط مناسبی در این رشته هستیم. امیدوارم در رشته پاراتکواندو نیز بتوانیم موفق باشیم و به موفقیت‌های مناسبی دست پیدا کنیم.

ارسال نظر: