به عنوان یک تیم واحد می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم

پیولی: فکر نمی‌کنم مستحق باخت بودیم/ میلان در ضد حملات به ما گل زد

کدخبر: 2074784

سرمربی اینترمیلان گفت: با توجه به عملکرد بازیکنانم، فکر نمی کنم مستحق باخت بودیم با این حال باید در خیلی از موارد پیشرفت کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اینترمیلان در اولین دربی استفانو پیولی به عنوان سرمربی در دقایق پایانی دیدار با میلان به گل تساوی دست یافت تا دست خالی میدان را ترک نکند.

سرمربی اینترمیلان پس از پایان این دیدار اظهار داشت: با توجه به عملکرد بازیکنانم، فکر نمی کنم مستحق باخت بودیم با این حال باید در خیلی از موارد پیشرفت کنیم. من سعی کردم به تیم کمی تعادل بدهم، چیزی که قبلا به صورت کامل وجود نداشت. در نیمه اول ما اجازه دادیم حریف ضد حمله داشته باشد و یارگیری ما هم خوب نبود. ما به سازماندهی و تعادل نیاز داشتیم. من از تیمم خواستم با جان و دل بازی کنند، کاری که فکر می کنم انجام دادند. ما باید در زمان و مکان مناسب پرس کنیم.

وی ادامه داد: گمان نمی کنم که تیم مشکل سیستیم داشته، آن ها در ایده ها و مفاهیم فوتبال مشکل داشتند. من طیِ برتری تیمم واکنش های مثبتی از بازیکنان دریافت کردم. اکثر موفقیت ها با سخت کوشی حاصل می شوند. من بازیکنان بزرگی در اختیار دارم، ما به عنوان یک تیم واحد می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

پیولی خاطر نشان کرد: ما کیفیت لازم را داریم و باید برتری بیشتری در بازی بدست بیاوریم. فرصت های کمی در اختیار میلان قرار دادیم، با این حال آن ها در ضد حملات دو بار دروازه ما را باز کردند، بنابر این تعادل امری ضروری است. آمار مالکیت خوبی داشتیم با این حال موفق نشدیم برای ایکاردی فرصت زیادی ایجاد کنیم.

ارسال نظر: