اینتری‌ها به قدری خوشحال بودند که انگار پیروز شدند

مونتلا: شاید اینتر شایسته باخت نبود اما ما قطعا شایسته پیروزی بودیم

کدخبر: 2074782

سرمربی میلان گفت: اینتر با دو موقعیت تصادفی و اتفاقی به گل رسید، شاید اینتر شایسته باخت نبود اما ما قطعا شایسته پیروزی بودیم .

به گزارش « نسیم آنلاین »، نتیم فوتبال میلان شب گذشته در حالی که تا دقیقه 90 با نتیجه 2 بر یک از اینترمیلان در دربی دلامدونینا پیش بود با دریافت گل فرصت صعود به رتبه دوم جدول را از دست داد .

مونتلا پس از پایان این دیدار اظهار داشت: همه چیز برای یک شب عالی، مهیا بود اما سعی می کنم نیمه پر لیوان را ببینم. رئیس برلوسکونی از نتیجه نهایی کمی ناراحت بود اما او از بچه ها تعریف و تمجید کرد. برای آن ها متاسفم، اما می توانیم به خانه هایمان برویم و با لبخندی، بخوابیم، زیرا روحیه و عطش و عملکرد خیلی خوبی از خودمان نشان دادیم. اینتر تقریبا در دقیقه 95 بازی گل تساوی را زد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ما برتر بودیم و بازی را در دست گرفتیم اما اینتر با دو موقعیت تصادفی و اتفاقی به گل رسید، شاید اینتر شایسته باخت نبود اما ما قطعا شایسته پیروزی بودیم . از بازیکنانم همیشه بهترین ها را می خواهم، پس تمرکزی عمیق، چیزی است که برای آن ها در هر زمان ممکن است. دیدن حریفی که ترکیبی در حد قهرمانی دارد و پس از گل تساوی، به مانند این که پیروز شده اند خوشحالی می کنند باعث افتخار است.

ارسال نظر: