رئال‌مادرید عادلانه پیروز شد

پیکه: نمی‌دانستیم با یک بازیکن بیشتر چطور بازی کنیم

کدخبر: 2020507

مدافع بارسلونا گفت: قبل از اخراج راموس تنها ۵ دقیقه بود که ما کنترل بازی را از دست داده بودیم، شاید نمی‌دانستیم که چطور دفاع یا حمله کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در شبی که جرارد پیکه در ال‌کلاسیکو موفق به گلزنی شد و بارسلونا را یک بر صفر از رئال‌مادرید پیش انداخت، آبی و اناری پوشان بارسلونا نتوانستند پیروزی خود را حفظ کنند و در نهایت با نتیجه 2 بر یک مغلوب رئال‌مادرید ده نفره شدند.

مدافع بارسلونا پس از این دیدار اظهار داشت: نمی‌دانستیم که با یک بازیکن بیشتر چطور بازی کنیم. قبل از اخراج راموس تنها 5 دقیقه بود که ما کنترل بازی را از دست داده بودیم، شاید نمی‌دانستیم که چطور دفاع یا حمله کنیم. هنگامی که بازی 2-1 شد، فرصت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. اما آنها گلزنی کردند و عادلانه پیروز شدند. آیا شایسته پیروزی بودند؟ آنها حداقل شایسته یک تساوی و گل دوم بودند. نتوانستیم با یک یار بیشتر بازی کنیم و باید به کار خود ادامه دهیم. پیکه در خصوص دیدار سه‌شنبه این تیم مقابل اتلتیکومادرید گفت: بازی سه شنبه در لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو مادرید بسیار مهم است و هنوز هم در لیگ خوب هستیم، بنابراین آرام هستیم. می‌خواستیم پیروز شویم و بیشتر به خاطر این بود که ال کلاسیکو بود. اما همیشه نمی توان پیروز شد. فرم خانگی ما بی عیب و نقص بود. این اولین شکست ما بود و آن را می‌پذیریم. گاهی اوقات شکست می‌خورید و باید آن را بپذیرید. وی ادامه داد: مسلماً می‌خواستیم پیروز شویم، اما نشد. همه چیز خود را درون زمین ارائه کردیم و اگر تمام توان خود را به کار گیرید، چیزی به صورت شما پرت نمی‌شود. شکست سختی بود اما هنوز هم در موقعیت ممتازی هستیم. مدافع بارسلونا در خصوص عملکرد داور دیدار گفت: داور نهایت تلاش خود را کرد و فکر می‌کنم کار خود را به شکل مناسبی انجام داد و خوب کار کرد.

پیکه در خصوص گلزنی در این دیدار عنوان کرد: گل من؟ بدشانسی بود. همیشه می‌خواستم که در حملات و دفاع تیم حداکثر کمک را بکنم. خوش شانس بودم که گلزنی کردم، اما کمی خوب بود. هنوز دو ماه باقی مانده است و ما سقوط نخواهیم کرد، افت نخواهیم کرد چون در موقعیت ممتازی قرار داریم و باید جلو برویم.

ارسال نظر: