باید اعتمادبه‌نفس داوران را بالا ببریم

سعداوی: پیش‌بینی کرده بودم که بازی چطور از آب در می‌آید/ لایق این پیروزی بودیم

کدخبر: 2086753

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پیش از این دیدار، پیش‌بینی کرده بودم که بازی چطور از آب در می‌آید. پدیده هم در هفته‌های گذشته مانند ما بازی می‌کرد، اما نتیجه نمی‌گرفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نعیم سعداوی پس از مسابقه تیمش در خانه پدیده خراسان اظهار داشت: پیش از این دیدار، پیش‌بینی کرده بودم که بازی چطور از آب در می‌آید. پدیده هم در هفته‌های گذشته مانند ما بازی می‌کرد، اما نتیجه نمی‌گرفت. این شکست چیزی از ارزش‌های پدیده کم نمی‌کند.

وی افزود: امیدوارم یک روز همه مربیان در شرایط متعادل باشند و بتوانند با ثبات کارشان را انجام دهند. امروز از تیم پدیده شناخت داشتیم و می‌دانستیم که تیم فیزیکی خوب است. این شناخت را هم به بازیکنان‌مان انتقال دادیم و نتیجه‌اش نیز این بود که بازی را پایاپای جلو بردیم و توانستیم پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه از عملکرد بازیکنانش رضایت دارد، گفت: از عملکرد بازیکنانم خوشحال هستم و لایق این پیروزی بودیم، امیدوارم در ادامه لیگ هم این روند را داشته باشیم.

سعداوی در خصوص داوری این دیدار تصریح کرد: سیاست ما این است که در بدترین شرایط ممکن هم به خودمان اجازه نمی‌دهیم داور را تحت فشار قرار دهیم. ما باید اعتمادبه‌نفس داوران را بالا ببریم تا آنها بتوانند بهترین تصمیم را در سخت‌ترین شرایط بگیرند. هواداران در این هوای سرد کیلومترها راه می‌آیند تا شاهد یک بازی زیبا باشند و باید همه ما وظیفه‌مان را خوب انجام دهیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر: