صمد مرفاوی: باید تلاش کنیم تا شرایط ما بهتر شود

کدخبر: 2086648

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در هفته گذشته توانستیم ۳ امتیاز به دست بیاوریم و از این بابت خوشحال هستم ولی هنوز در رده ۱۵ جدول هستیم و باید تلاش کنیم تا شرایط ما بهتر شود

به گزارش « نسیم آنلاین »، عبدالصمد مرفاوی غروب چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل سیاه جامگان که در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، اظهار کرد: تیم سیاه جامگان تیم سخت کوشی است و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم و ثابت کنیم که هم شرایط ما به لحاظ فنی بهتر شده و هم می‌توانیم در جدول شرایط خوبی را داشته باشیم.

وی تأکید کرد: در هفته گذشته توانستیم ۳ امتیاز به دست بیاوریم و از این بابت خوشحال هستم ولی هنوز در رده ۱۵ جدول هستیم و باید تلاش کنیم تا شرایط ما بهتر شود.

مرفاوی با بیان این که صبای قم توانایی دارد که شرایط بهتری در جدول داشته باشد، گفت: ما بعد از بازی صنعت نفت به لحاظ فنی روند رو به رشدی داشتیم و امتیازهایی کسب کردیم و امیدواریم این شرایط را هفته به هفته بهتر کنیم و بتوانیم تا انتهای لیگ جایگاه بهتری به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که هنوز کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم، تأکید کرد: باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا رتبه صبا در جدول ارتقا یابد.

مرفاوی تأکید کرد: فردا بازی سختی با سیاه جامگان داریم و باید تمام تلاش خودمان را به کار ببریم که بتوانیم ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم. تلاش خودمان را بیشتر می‌کنیم تا بتوانیم جلوی مردم قم روسفید باشیم.

وی با بیان این که ما به کمک هواداران و تشویق آنها نیاز داریم، افزود: ما هم به بازیکنان اطمینان داریم که می‌توانند کار بزرگی انجام دهند و هم به کل مجموعه اعتماد دارم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز امیدواری کرد که مردم قم حامی تیم صبا و در کنار بازیکنان و مدیران این تیم باشند.

وی از همکاری مسئولان استان، مدیرعامل باشگاه و رسانه‌های جمعی با این تیم قدردانی کرد و گفت: امیدواریم مسئولان و مردم حامی ما باشند تا بتوانیم این تیم را به شرایط خوبی برگردانیم.

مرفاوی ادامه داد: اگر امیدوار نبودیم اینقدر تا حالا صبر نمی‌کردیم. البته باید باز هم صبر کنیم که شرایط ما در جدول بهتر شود.

وی از پرداخت بخشی از حق الزحمه بازیکنان صبا خبر داد و تأکید کرد: قبل از بازی با ذوب آهن، درصدی از حق الزحمه بازیکنان پرداخت شد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و منابع مالی تیم تأمین شود که بازیکنان بتوانند با خیال راحت کار خودشان را انجام دهند.

ارسال نظر: