پیروانی: برای موفقیت در جام‌جهانی نیازمند حمایت باشگاه‌ها هستیم/ بازیکنان در بازی‌های تدارکاتی ارزیابی می‌شوند

کدخبر: 2080770

سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: اردوهای تدارکاتی جنبه هماهنگی و آمادگی داشته و با انجام بازی‌ءهای دوستانه سعی بر آن داریم تا تجربه ملی‌پوشان را افزایش دهیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرحسین پیروانی- سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره برگزاری اردوی تدارکاتی این تیم پس از رقابت‌های آسیایی و تورنمنت چهار جانبه کره جنوبی گفت: پس از استراحتی که بازیکنان داشتند، اولین اردوی تدارکاتی خود را از 6 دیماه آغاز کرده و ملی پوشان در این اردو 7جلسه تمرینی و یک بازی دوستانه با تیم بزرگسالان شهرداری شهر قدس انجام دادند.

وی گفت: در این اردو عملکرد 8 بازیکن جدید را که به دیگر ملی پوشان اضافه شدند مد نظر قرار دادیم تا با ارزیابی آنها بتوانیم از آنها استفاده کنیم. بازیکنان دعوت شده از لیگ برتر، دسته اول، دسته دوم و امیدهای کشور بودند که در تمرینات حضوری فعال داشته و چند نفر از آنها با عملکرد قابل قبولی که داشتند، به اردوی بعدی دعوت خواهند شد.

وی گفت: با هماهنگی سازمان لیگ سعی بر آن داریم تا اردوهای خود را زمانی برگزار کنیم که بازیکنان در رقابتهای لیگ باشگاه مربوطه بازی نداشته باشند. اما در این میان متاسفانه برخی از باشگاهها که استراحت داشتند با تیم ملی همکاری نکرده و بازیکن خود را در اختیارمان قرار ندادند. از مسئولین فدراسیون می‌خواهم که در این‌باره تمهیداتی را اندیشیده چرا که ما نیاز به حمایت داریم تا در جام جهانی حضوری موفق داشته باشیم.

پیروانی در ادامه بیان کرد: پس از این اردو نشستی را با کادر خود برگزار و درباره عملکرد تک تک بازیکنان به بررسی می پردازیم تا نفرات برتر را در اردوی بعدی به تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی هدف از برگزاری اردوهای تدارکاتی را کسب آمادگی، هماهنگی و تجربه برای ملی پوشان دانست و گفت: اردوهای تدارکاتی جنبه هماهنگی و آمادگی داشته و با انجام بازیهای دوستانه سعی بر آن داریم تا تجربه ملی پوشان را افزایش دهیم. قطعا در هر اردو بازی تداکارتی خواهیم داشت تا بازیکنان محک خورده و ارزیابی شوند.

سرمربی تیم ملی در پایان از حضور در هلند و آلمان خبر داد و گفت: اقدامات حضور تیم ملی در کمپ هلند و یا آلمان در حال انجام است و هر کدام از این کمپ ها آماده شود، به کشورهای فوق اعزام می‌شویم تا اردوی تدارکاتی مفید و ارزشمندی را برگزار کنیم.

ارسال نظر: