رئیس کمیته فوتبال هفت نفره:

رقابت‌های قهرمانی کشور با حضور ۸ تیم برگزار می‌شود/ از بازیکنان برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان دعوت خواهد شد

کدخبر: 2071899

امین‌اله مانی، رئیس کمیته فوتبال هفت نفره از برگزاری بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی رشت خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امین‌اله مانی، رئیس کمیته فوتبال هفت نفره از برگزاری بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی رشت خبر داد.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون پیرامون این مسابقات گفت: بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی کشور فوتبال هفت نفره پس از وقفه ای دو ساله از 16 تا 20 آبان ماه در شهر رشت برگزار می شود.

اله مانی افزود: تیم های بوشهر، گیلان، مازندران، کرمانشاه، فارس، لرستان، زنجان و قزوین در این مسابقات حضور دارند و پس از انجام جلسه ی قرعه کشی که شنبه شب برگزار می شود، در دو گروه 4 تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت و پس از برگزار مسابقات مرحله ی گروهی دو تیم از هر گروه به مرحله ی بعد صعود خواهند کرد. البته در پایان این مسابقات نیز دو تیم آخر به رقابت های دسته دو سقوط می کنند.

رئیس کمیته فوتبال هفت نفره خاطر نشان کرد: در دور پیشین مسابقات قهرمانی کشور مسابقات با حضور 24 تیم برگزار شد و پس از آن سطح بندی تیم ها در دسته یک و دو انجام شد تا در مسابقات بعدی تیم ها به لحاظ فنی در سطحی برابر قرار داشته باشند، از این رو 8 تیمی که در مسابقات قهرمانی کشور امسال شرکت کرده اند، به عنوان تیم های دسته یک محسوب می شوند و مسابقات دسته دو نیز در دی ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: به غیر از ملی پوشان استان مرکزی که در این مسابقات حضور ندارند، سایر ملی پوشان در قالب تیم های استانی خود در این رقابت ها شرکت کرده اند و البته بازیکنان جدیدی نیز در این مسابقات حضور دارند که کلاس بندی می شوند و عملکرد آنها با دقت رصد می شود و با حضور بهترین های کشور، اردوهای تیم ملی برای مسابقات قهرمانی جهان از زمستان آغاز خواهد شد و باید اعلام کنم که برای مسابقات قهرمانی جهان که شهریور سال آینده در آرژانتین برگزار می شود با ترکیبی متفاوت به نسبت پارالمپیک حضور خواهیم یافت.

اله مانی اعلام کرد: در نظر داریم مسابقات قهرمانی کشور جوانان زیر 19 سال را نیز بهمن ماه سال جاری برگزار کنیم و استعدادهای جوان این مسابقات نیز برای مسابقات قهرمانی آسیا سال 2018 انتخاب می شوند.

بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی کشور فوتبال هفت نفره از 16 تا 20 آبان ماه به میزبانی رشت برگزار خواهد شد.

ارسال نظر: