سیروس پورموسوی: برابر نفت تهران ثابت می‌کنیم شکست برابر سپاهان یک اتفاق بود

کدخبر: 2053831

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فردا روز سختی برای ما است چون می‌خواهیم ثابت کنیم شکست مقابل سپاهان یک اتفاق بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: سید سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: با 3 روز تأخیر روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. فردا روز سختی برای ما است چون می‌خواهیم ثابت کنیم شکست مقابل سپاهان یک اتفاق بود. تمام تلاشمان کسب 3 امتیاز است و نمی‌خواهیم از کورس با مدعیان عقب بمانیم. تیم حریف را آنالیز کردیم و شناخت کافی از این تیم داریم.

وی در مورد جذب چند بازیکن جدید در تیمش گفت: با چند گزینه صحبت کردیم و قرار است یک یا دو بازیکن جدید جذب کنیم. کولیبالی و دخسوس از بازیکنان خوب تیم ما بودند و سعی داریم نفرات با کیفیتی همچون آنها جذب تیم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان یادآور شد: امسال چند بازیکن جدید در خط دفاعی بازی می‌کنند و هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌اند. امیدوارم فردا این هماهنگی را در بازی مشاهده کنیم. تیم نفت 3 بازی گذشته‌اش را به یک شکل انجام داده و پرس از جلو نقطه قوت آنها است. ما 3،4 بازیکن گذشته نشان دادیم که به دنبال بازی زیبا هستیم و مثل بازی استقلال و تراکتورسازی می‌خواهیم سربلند از زمین خارج شویم. باز هم می‌گویم واقعاً مقابل سپاهان مستحق شکست نبودیم.

ارسال نظر: