اعزام تیم فوتبالی از شهرداری به جام جهانی پیشکسوتان بدون اخذ مجوزهای لازم+عکس

کدخبر: 2039561

شهرداری منطقه ۵ اقدام به اعزام تیم فوتبالی تحت عنوان تیم فوتبال پیشکسوتان به تایلند کرده که به نظر می‌رسد این تیم مجوزهای لازم برای حضور در مسابقات تایلند را نداشته است.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، این روزها که شهرداری تهران با بحران کمبود بودجه رو به روست به طوری که شهردار تهران طی بخشنامه‌ای تمامی دستگاه‌های مربوط به خود را از برگزاری مراسم افطار با بودجه عمومی منع کرده شاهد هستیم که شهرداری منطقه ۵ تهران اقدام به اعزام تیم فوتبالی تحت عنوان تیم فوتبال پیشکسوتان به تایلند کرده است.

سال گذشته این تیم با عنوان تیم فوتبال پیشکسوتان راهی تایلند شده بود و به مقام قهرمانی رسیده بود و امسال نیز تحت عنوان تیم ملی پیشکسوتان راهی این کشور شده است. سطح این مسابقات به نظر می‌رسد چندان بالا نیست، چرا که در صورت رسمی بودن این رقابت‌ها فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال این کشور حتما در این مسابقات حضور پیدا می‌کرد.

نکته جالب این است تیم فوتبال پیشکسوتان باید زیر نظر فدراسیون فوتبال باشد و تمامی سفرها و برنامه‌های آن باید با فدراسیون فوتبال هماهنگ شود ولی فدراسیون فوتبال از حضور چنین تیمی اظهار بی‌اطلاعی کرده و به نظر می‌رسد سفر این تیم شهرداری که عنوان پیشکسوتان را یدک می‌کشد بدون مجوز فدراسیون فوتبال و شورای برون مرزی است. هر تیمی که به خارج کشور اعزام می‌شود باید مجوز شورای برون مرزی را داشته باشد و به نظر می‌رسد این تیم که اصلا فدراسیون فوتبال از وجودش اطلاعی ندارد، مجوز شورای برون مرزی را نداشته و به صورت خودجوش راهی تایلند شده است.

سوال اصلی این است که شهرداری منطقه 5 تهران که این تیم را تحت عنوان تیم پیشکسوتان فوتبال راهی تایلند کرده، مجوزهای لازم را برای حضور در این مسابقات از مراجع ذی‌صلاح کسب کرده است؟

ظاهرا شهرداری منطقه ۵ تهران که اقدام به اعزام این تیم کرده از بحران کمبود بودجه که شهردار تهران به آن اشاره کرده اطلاعی ندارد و بودجه عمومی خود را صرف تیمی کرده که اصلا هیچ گونه مجوزی برای اعزام نداشته است. گویی که فوتبال کشور متولی ندارد و این وظیفه را شهرداری تهران بر عهده گرفته است. یکی از مهم ترین وظایف شهرداری گسترش ورزش همگانی است نه اعزام تیم به اصلاح پیشکسوتان. برخی از نفرات اعزامی اصلا سابقه فوتبالی ندارند و استفاده از لفظ پیشکسوتان برای برخی از این افراد درست نیست.

سرپرستی این تیم برعهده سیدقاسم موسوی، کارمند و ناظر ورزش منطقه 5 است که سال گذشته نیز با این تیم حضور داشته و عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آورده است.

در خبری که 17 خردادماه آمده عنوان شده که این تیم، تیم آمریکا را شکست داده است.

ارسال نظر: