آیت الله یزدی: محوریت برنامه‌های صداوسیما باید موجب تقویت اعتقادات مخاطبان شود

کدخبر: 981880

رئیس جامعه مدرسین حوزه در دیدار رئیس رسانه ملی افزود: اگر برنامه‌های رسانه ملی بتواند تفکر و اعتقادات انسان‌ها را اصلاح کند به طور حتم در سبک زندگی مردم نیز تغییر اساسی و مثبتی ایجاد خواهد شد

به گزارش «نسیم»، دکتر سرافراز رئیس سازمان صداوسیما با آیت الله یزدی ، آیت الله مقتدایی و حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری دیدار کرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه عصر امروز در دیدار دکتر سرافراز رئیس رسانه ملی با اشاره به اثرگذاری فراگیر صداوسیما در جامعه گفت: محوریت برنامه های صداوسیما باید موجب تقویت اعتقادات و باورهای دینی مخاطبان شود.

آیت الله یزدی افزود : اگر برنامه های رسانه ملی بتواند تفکر و اعتقادات انسان ها را اصلاح کند به طور حتم در سبک زندگی مردم نیز تغییر اساسی و مثبتی ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به وجود نخبگان دینی در حوزه علمیه قم ، بهره گیری از توانمندی و ظرفیت های این افراد را در برنامه سازی صدا و سیما خواستار شد و تصریح کرد : باید این صاحبنظران شناسایی شوند و از آنها برای ارتقای آگاهی مردم استفاده کرد.

آیت الله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه هم تدین ، تدبر و سوابق کار انقلابی و رسانه ای دکتر سرافراز را امتیازی برای ارتقا و حرکت رسانه ملی به سمت کمال دانست.

حجت الاسلام حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور نیز در دیدار دکتر سرافراز ، صدا و سیما را نماد ، معرف و سخنگوی نظام اسلامی دانست و افزود : امروز رسانه ملی فقط رسانه ملی مردم ایران نیست بلکه جهانیان بویژه مسلمانان کشور های دیگر از برنامه های آن استفاده می کنند.

وی با تاکید بر استفاده از افراد شایسته و فاضل و متخصص در مباحث دینی در رسانه ملی افزود : حوزه علمیه قم آمادگی دارد مجموعه ای از کارشناسان دینی را که دارای سوابق متعدد علمی و مدارک عالی حوزوی و دانشگاهی هستند در اختیار سازمان صدا و سیما قرار دهد.

مدیر حوزه های علمیه کشور تغییر سبک زندگی را با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی از رسالت های رسانه ملی عنوان کرد و گفت : البته اگر در برنامه های صدا و سیما تجمل و رفاه زدگی وجود داشته باشد نمی توان در سبک زندگی تغییر ایجاد کرد.

ارسال نظر: