راست‌گفتار: "آشوب" تا پایان سال کلید می‌خورد؛ طنز اجتماعی مربوط به قبل از انقلاب است

کدخبر: 971393

این کارگردان به «نسیم»، گفت: داستان فیلم حد فاصله حد فاصل دهه ۲۰ تا پیروزی انقلاب روایت می‌شود/ به غیر از شهرک سینمایی غزالی در اهواز، آبادان و رامسر نیز فیلمبرداری خواهیم داشت

کاظم راست گفتار کارگردان و نویسنده سینمای ایران درباره فیلمنامه "آشوب" که به تازگی پروانه ساختش را گرفت به خبرنگار «نسیم» گفت: خوشحالم که بالاخره توانستم پروانه ساخت یکی از فیلمنامه های مورد علاقه ام را بگیرم. البته جا دارد از همراهی مدیران ارشاد نیز در صدور پروانه ساخت تشکر کنم.

وی ادامه داد: "آشوب" یک طنز اجتماعی است که تمامی داستان آن قبل از انقلاب می گذرد و حد فاصل دهه 20 تا پیروزی انقلاب اسلامی روایت میشود. موضوع داستان خیالی است اما در بستری واقعی رخ می دهد.

راست گفتار با بیان اینکه فیلم را کاملا در بخش خصوصی تولید خواهد کرد بیان داشت: به هر حال چون فیلمنامه کار کاملا اجتماعی است و رگه های سیاسی ندارد طبیعی است که ارگانهای سیاسی و شبه سیاسی برای تولید آن پیشقدم نخواهند شد با این حال همچنان روی پاهای خودم می ایستم و با سرمایه شخصی خودم "آشوب" را تهیه خواهم کرد.

این کارگردان با اشاره به اینکه ساخت فیلم "چک" نوعی تست بود برای تولید "آشوب" افزود: در "آشوب" هم به مانند "چک" شخصیت پردازی واقعی داریم و مواجهه آدمهای واقعی با یکدیگر را خواهیم دید و همین باعث میشود فیلم لحنی مستندگونه هم پیدا کند.

راست گفتار درباره لوکیشنهای فیلم بیان داشت: به غیر از بخشی از کار که در تهران و شهرک سینمایی غزالی فیلمبرداری میشود بخشهایی از کار در شهرهایی چون اهواز، آبادان، خرمشهر و رامسر می گذرد و همین باعث میشود تولید سنگینی هم داشته باشیم.

این کارگردان درباره زمان آغاز فیلمبرداری به «نسیم» گفت: همه سعیمان را خواهیم کرد که فیلم را تا انتهای سال کلید بزنیم.

ارسال نظر: