حجت‌الاسلام گواهی: اطاعت از امامت امروز جامعه اسلامی از واجبات دین است

کدخبر: 925693

نماینده ولی فقیه در بسیج محمد رسول الله(ص) گفت: اطاعت از امامتی که امروزه در جامعه اسلامی مطرح است، از واجبات دین مبین اسلام به حساب می‌آید

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت الاسلام گواهی، نماینده ولی فقیه در بسیج محمد رسول الله(ص) در همایش عقیدتی سیاسی مراکز بسیج وزارتخانه ها و ادارات گفت: : اطاعت از امامتی که امروزه در جامعه اسلامی مطرح است ، از واجبات دین مبین اسلام به حساب می‌آید که مباحث مربوط به یان مسئله از جمله مواردی است که باید با جدیت دنبال شود.

وی در ادامه افزود: جایگاه امامت و رهبری از منظر امام رضا(ع) به خوبی تببین شده است که با مطلعه جدی نکتا مرود نظر امام رضا(ع) در خصوص امامت به نکات روشنی دست پیدا می کنیم.

حجت الاسلام گواهی ادامه داد: از منظر امام رضا(ع)، امامت بخش عظیمی از عالم خلقت را در بر گرفته زیرا امامت یک اصل و دستور الهی محسوب می‌شود.

وی گفت: امام جانشین خدا، پیغمبرش و امیرالمومنین(ع) بر روی زمین است که به تعبیری دیگر میتوان گفت امام با داشتن اوصاف پیغمبر، وارث اوصیای الهی خواهد بود که تمام هستی دین از امامت است و بدون آن، دین هیچ ارزشی نخواهد داشت.

گفتنی است، همایش عقیدتی سیاسی مراکز بسیج وزارتخانه ها و ادارات ساعاتی پیش با حضور حجت الاسلام صباغی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه ها، حجت الاسلام گواهی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و سرهنگ خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در موزه شهدا برگزار شد.

ارسال نظر: