خردمندان در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"بیست و یک روز بعد" تابستان آینده اکران می‌شود/مسئولان جشنواره تصور چنین استقبالی از فیلم را نداشتند

کدخبر: 2088117

کارگردان "بیست و یک روز بعد" گفت: در حال انجام اصلاحاتی در بخش جلوه‌های ویژه این فیلم هستیم و به احتمال زیاد فیلم برای تابستان سال آینده اکران خواهد شد.

سیدمحمدرضا خردمندان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره فیلم «بیست و یک روز بعد» و نحوه اکران آن در جشنواره فیلم فجر گفت: در ابتدا باید بگویم که بدترین زمان برای اکران فیلم در جشنواره به «بیست و یک روز بعد» اختصاص داده شد؛ چرا که دو روز بعد از اعلام نامزدهای بخش سودای سیمرغ بود و نه تنها جشنواره از رونق افتاده بود، بلکه تعداد کمی در برج میلاد حضور داشتند؛ با این حال فیلم مان در بحث آرای مردمی جایگاه خوبی داشت و همین مهم باعث دیده شدن فیلم در جشنواره فیلم فجر از سوی مخاطبان شد.

وی ادامه داد: «بیست و یک روز بعد» نیاز به اصلاحاتی در بخش جلوه های ویژه داشت که به دلیل نداشتن زمان کافی پیش از شروع جشنواره فیلم فجر، الان در حال انجام آن اصلاحات هستیم تا فیلم برای اکران عمومی در داخل و خارج از کشور آماده شود؛ از سوی دیگر احتمال دارد فیلم برای اکران عمومی کمی کوتاه شود.

کارگردان «بیست و یک روز بعد» درباره ژانر این فیلم بیان داشت: خیلی به مرزبندی میان ژانرها اعتقاد ندارم، از سوی دیگر نباید فراموش کنیم که با وجود اینکه برخی معتقدند فیلم ژانر نوجوان است، ولی اکثر مخاطبان آن در جشنواره فیلم فجر بزرگسالان بوده اند، با این حال یک از منظر چون کاراکتر اصلی فیلم نوجوان بوده می توان آن را ژانر نوجوان تلقی کرد.

خردمندان با اشاره به استقبال خوب از فیلم «بیست و یک روز بعد» در جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: خوشبختانه شاهد استقبال بالای مردم از این فیلم بودیم که یکی از دلایل آن بحث قصه فیلم است؛ چرا که این فیلم دارای قصه خوبی بود و همین باعث جذب مخاطبان به آن شد؛ همچنین فیلم دارای قهرمان بود که مخاطبان را از ابتدا تا انتها با خود همراه می کرد؛ به تصویر کشیدن فضاهای تازه و وجود کهن الگوی خانواده و بیماری مادر کاراکتر اول فیلم هم از دیگر مولفه های جذابیت فیلم به شمار می رود.

وی گفت: «بیست و یک روز بعد» در حقیقت یک مسئله اجتماعی تلخ را به تصویر می کشد، با این حال مخاطبان بعد از تماشای فیلم راضی از سالن ها خارج می شدند و با وجود همه بی مهری هایی که نسبت به این فیلم در دوران جشنواره فیلم فجر شده بود، شاهد استقبال بالای مردم از آن بودیم؛ البته باید بگویم که از همان ابتدای نگارش قصه حدس می زدیم که مخاطبان با آن ارتباط برقرار کنند؛ چرا که قصه، قصه ای ملموسی برای مخاطبان است.

کارگردان «بیست و یک روز بعد» اظهار داشت: مسئولانی که سانس اکران فیلم در جشنواره را در یکی از بدترین زمان ها قرار دادند و در حقیقت آن حماسه را رقم زدند، تصور نمی کردند که چنین استقبالی از فیلم صورت بگیرد که این مهم به خاطر استقبال مردم بوده است و در حقیقت حرف های خوبی که از مردم نسبت به این فیلم زده شد، باعث شد که حتی اهالی رسانه علی رغم اینکه فیلم در هیچ بخشی به جز جلوه های بصری نامزد نشده بود هم به تماشای فیلم بنشینند.

خردمندان با اشاره به زمان اکران فیلم خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد فیلم را در تابستان اکران خواهیم کرد؛ چرا که انجام اصلاحات مدنظرمان تقریبا 3 ماه زمان خواهد برد.

ارسال نظر: