دومین تیزر فیلم سینمایی "بیست و یک روز بعد" منتشر شد

کدخبر: 2086246

دومین تیزر فیلم سینمایی "بیست و یک روز بعد" نخستین ساخته بلند سینمایی سیدمحمدرضا خردمندان به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه منتشر شد. این تیزر توسط سیاوش کردجان تدوین شده است.

دومین تیزر فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» نخستین ساخته بلند سینمایی سیدمحمدرضا خردمندان به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه رونمایی شد. این تیزر توسط سیاوش کردجان تدوین شده است.

«بیست و یک روز بعد» در طی 7 روز نمایش خود در سینماهای مردمی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند و در میان 6 فیلم برتر آرای تماشاگران قرار گیرد.

این فیلم در آخرین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر چهارشنبه 20 بهمن ماه در برج میلاد، کاخ رسانه های گروهی جشنواره برای اهالی رسانه و منتقدان به نمایش درخواهد آمد.

در این فیلم ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، سینا رازانی، رضا استادی و حسین شریفی به ایفای نقش می پردازند.

«بیست و یک روز بعد» تازه ترین محصول حوزه هنری، ملودرامی اجتماعی محسوب می شود که تمام فیلمبرداری آن در حاشیه تهران و کرج انجام شده است. فیلمنامه این اثر توسط سیدمحمدرضا خردمندان و احسان ثقفی به نگارش درآمده و قصه زندگی نوجوانی به نام «مرتضی» است که در راه تحقق رویای ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می شود.

ارسال نظر: