"یتیم‌خانه ایران" ۱۱ میلیون تومانی شد/ "سیانور" ۳۷۱ میلیون تومانی در سینماهای کشور!

کدخبر: 2071119

بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان برای عدم اکران "یتیم‌خانه ایران" این فیلم به همراه فیلم «متولد ۶۵» از چهارشنبه ۵ آبان ماه اکران شد که در این مدت توانست به فروش نسبتا خوبی در گیشه سینما دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان برای عدم اکران «یتیم خانه ایران» این فیلم به همراه فیلم «متولد 65» از چهارشنبه 5 آبان ماه اکران شد و در این مدت توانستند به فروش نسبتا خوبی در گیشه سینما دست پیدا کنند.

میرزایی، مدیر فروش دفتر فیلمیران درباره فیلم «یتیم خانه ایران» گفت: این فیلم در روز چهارشنبه 5 آبان ماه به فروش 3 میلیون و 500 هزار تومانی و در روز پنجشنبه نیز به فروش 7 میلیون و 500 هزار تومانی رسید که در مجموع 11 میلیون تومان آمار فروش «یتیم خانه ایران» تا 6 آبان ماه بوده است.

وی ادامه داد: «متولد 65» نیز در روز چهارشنبه به فروش 9 میلیون تومانی و پنجشنبه به فروش 24 میلیون تومانی رسیده که در مجموع 33 میلیون تومانی آمار فروش «متولد 65» تا پایان روز پنجشنبه 6 آبان ماه بوده است.

یکی دیگر از فیلم هایی که توانست تا حدودی «گیشه» را در مدت زمان 10 روزه از آن خود کند، «سیانور» بهروز شعیبی است، فیلمی تاریخی که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بوده است.

فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش موسسه‌ سیمای مهر درباره آمار فروش «سیانور» گفت: این فیلم در روز پنجشنبه 6 آبان ماه به فروش 75 میلیون تومانی در تهران و 25 میلیون تومانی در شهرستان ها رسیده است.

وی ادامه داد: «سیانور» در مدت زمان 9 روز از اکران توانست به فروش 371 میلیون تومانی در کشور برسد.

قصه «سیانور» در دهه 50 می گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می شود .

داستان «یتیم خانه ایران» در سال 1295 تا 1300 می گذرد که احمدشاه قاجار مملکت را رها کرد و نیمی از مردم کشور بر اثر قحطی جان باختند.قحطی و خشکسالی عظیم ایران در سال‌های 1295 تا 1300 و در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد . این قحطی که همراه با فقر و پیچارگی و در نهایت کاهش جمعیت در ایران همراه بود، در تعیین سرنوشت جامعه ایران به ویژه ظهور دیکتاتوری پهلوی نقش بسزایی دارد.

«متولد 65» نیز داستان دختر و پسر جوانی را روایت می‌کند که با رویای پولدار شدن، خود را در شخصیت‌های مختلف اجتماعی جا می‌زنند و از این طریق می‌خواهند به خواسته‌های خود برسند! آنها به‌ طور اتفاقی به عنوان خریدار به ساختمانی مراجعه می‌کنند، ولی در ادامه با حقایقی رو به رو می‌شوند ...

ارسال نظر: