"راه راه" طنز به راه افتاد؛

یک سایت طنز و کاریکاتور جدید آغاز به کار کرد

کدخبر: 2041843

صبح امروز و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام)، سایت طنز و کاریکاتور راه راه، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین » ، سایت «راه راه طنز» که با تلاش باشگاه طنز انقلاب اسلامی و یاری دفتر مطالعات فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی تاسیس شده، از اواخر اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز کرد در نخستین روز از تیرماه سال جاری و مصادف با سالروز میلاد کریم اهل بیت علیه السلام، به طور رسمی و جدی به انتشار مطالب طنز می پردازد.

هدف از تاسیس این سایت، علاوه بر بهره گیری از استعداد جوان های طنز پرداز انقلابی، بیان مطالب جدی با زبان طنز عنوان شده است. مطالبی که شاید سایر طنزپردازان و کاریکاتوریست ها به آنها توجهی ندارند و یا راحت از کنار آن ها عبور می کنند.

«راه راه» شامل بخش های طنز فوری، طنز صوتی، شعر طنز، طنز مناسبتی، نشریات، کاریکاتور و بخش چند رسانه ای می باشد که به صورت روزانه و مداوم به روز رسانی می گردند. در بخش نشریات این سایت، جدید ترین شماره مجله طنز راه راه، در اختیار علاقمندان به حوزه طنز و کاریکاتور قرار گرفته است.

گفتنی است مجله طنز راه راه، یکی از خروجی های موفق این سایت می باشد که تاکنون چند شماره از آن با موضوعات فتنه سال 88، خاندان پهلوی و نمایشگاه کتاب تهران منتشر شده است.

سایت «راه راه طنز» به نشان rahrahtanz.ir قابل دسترسی می باشد.

ارسال نظر: