پاسخ مهدی طالقانی به جوابیه شهیار قنبری

ادبیات هیستریک "شهیار قنبری" نشان دهنده روزگار پر تنش اوست!

کدخبر: 2011273

ادبیات و نیز ناسزاگویی‌های هیستریک نامبرده نشان می‌دهد که وی در فاصله آخرین دیدار تا هم اینک چه روزگار پرتنشی را سپری کرده و به لحاظ روحی در چه شرایطی قرار دارد، لذا بر ایشان حرجی نیست!

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، مصاحبه مهدی طالقانی با « نسیم آنلاین » با واکنش "شهیار قنبری" شاعر و خواننده لس آنجلس نشین مواجه شد.

قنبری با تکذیب سخنان مهدی طالقانی زیر مصاحبه او در « نسیم آنلاین » نوشت: «با درود. من با درشت ترین حروفِ چاپخانه، این "دروغ" را تکذیب می‌‌کنم .گویا یکی‌ از ویژگی‌‌های "مسلمانی" آن هم از نوعِ مکتبی‌ ، دروغ‌پردازی ‌ست. من هرگز پدرِ ایشان را ندیده‌ام.از آغاز زندگی‌ ام، تا همین لحظه، از فوریه ی ۲۰۱۶ !!!! نه‌ در این جهان، و نه‌ در جهانِ رویا !!! در روزهای انقلابِ باشکوه هم، داشتم نوارِ "پیشمرگانه‌ها " را برای کشتار کردستان آماده می‌‌کردم. "آلزایمر" یا بدجنسیِ مکتبی‌ آدم را به این کار‌ها وامی دارد ! شگفت انگیز است که حالا، پس از این همه سال، برادر طالقانی، این جوری، ناشیانه، دارد "دروغ" می‌‌گوید . و کاش، دستِ کم، در این "افشاگری !!!! بانمک !" نامِ مرا از کسی‌ می‌‌پرسید، که " شهریار" ننویسد. در هر کجای جهان، چنین اتهامِ واهی، جرم است و جریمه ی سنگین دارد، مگر در ایرانِ مؤمن و راستگوی ما !!!!وقت مؤمنانِ راستگو، خوش .»

مهدی طالقانی در پاسخ به اظهارات قنبری، در جوابیه ای که به « نسیم آنلاین »، ارسال کرد نوشت:

1.پس از پیام جناب شهیار قنبری بار دیگر متن مصاحبه را خواندم و نیافتم ادعایی را که وی با حروف درشت چاپخانه تکذیب کرده است! اساساً نه ایشان در جایگاهی بود و نه ضرورتی داشت که نامبرده با پدرم ملاقات داشته باشد. اما من همچنان بر حضور وی و حسن شماعی زاده در دفتر آیت الله و درخواست ساختن سرودهای انقلابی تأکید دارم چون آن را کاملاً به یاد دارم.

2.ادبیات و نیز ناسزاگویی‌های هیستریک نامبرده نشان می‌دهد که وی در فاصله آخرین دیدار تا هم اینک چه روزگار پرتنشی را سپری کرده و به لحاظ روحی در چه شرایطی قرار دارد، لذا بر ایشان حرجی نیست!

3. «شهیار» یا «شهریار» بودن ایشان تأثیری در اصل موضوع نداد و شماتت خبرگزاری نسیم آنلاین در نگارش اشتباه نام وی، تلاشی عبث به شمار می‌رود.

4. در مورد آقای شهیار قنبری مطالب دیگری نیز وجود دارد که در صورت لزوم و علاقه خود ایشان می توان مطرح کرد.»

گفتنی است مهدی طالقانی در مصاحبه با « نسیم آنلاین »، گفته بود: "آقای شهیار قنبری یک بار با آقای شماعی زاده آمده بود که آقا این سرودها را بدهید ما بخوانیم و آقای قنبری هم شعر می‌گوید و آهنگساز هم داریم. الله الله را آقای رویگری خوانده بود و یکی دیگر از دوستان هم آمده بودند و در یک خانه‌ای این را اجرا کردند و ما واقعاً بودجه‌ای نداشتیم که به این‌ها بدهیم برای خواندن. آن آقایان شاید فکر می‌کردند که ما آن موقع یک پولی گذاشتیم برای این سرودهای انقلابی در صورتی که اینطور نبود!"

ارسال نظر: