محمد نشاط در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

احضار به دادسرا را تکذیب می کنم؛ برای یک جلسه دعوت شده‌ام/ تبلیغات ماهواره‌ای فیلم کار عوامل نیست

کدخبر: 2004031

محمد نشاط، تهیه کننده فیلم "این سیب هم برای تو" از دعوت برای حضور در یک جلسه در دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد.

محمد نشاط، تهیه کننده فیلم " این سیب هم برای تو " در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، پیرو دعوت به دادسرای فرهنگ و رسانه گفت: یک خانمی از این دادسرا با بنده تماس گرفتند و برای حضور در یک جلسه دعوت کردند و کلمه اظهار را به کار نبردند.

این تهیه کننده ادامه داد: من به دلیل بیماری قلبی ام شرایط حضور در تهران را ندارم و دکتر برایم ممنوع کرده است که در تهران باشم؛ به همین علت اعلام کردم نمی توانم در این جلسه حضور داشته باشم؛ و شماره تلفنی به بنده دادند و گفتند اگر نمی توانید آن روز در جلسه حضور داشته باشید با این شماره تماس بگیرید.

نشاط با اظهار بی اطلاعی از موضوع این جلسه گفت: به خانمی که تماس گرفتند گفتم اگر برای قاچاق فیلم‌ها و کپی غیرمجاز است؛ تشکر می کنم از پیگیری ها، اما آن خانم موضوع جلسه را عنوان نکردند.

این تهیه کننده سینما افزود: من از حضور تهیه کنندگان دیگر در این جلسه بی اطلاع هستم.

نشاط تاکید کرد: اگر این دعوت در خصوص مسئله تبلیغ فیلم در شبکه های ماهواره ای باشد، بنده چندین بار اعلام کرده ام که از عوامل فیلم این کار را نکرده اند؛ صداوسیما چند تبلیغ رایگان به ما داد، و چند تبلیغ هم پولی انجام دادیم.

وی تاکید کرد: یک مسئله که برای من جای تعجب دارد، این است که فیلم ناهید که برای مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است چطور در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شود، این مرکز برای وزارت ارشاد است! من قصد توجیح ندارم، به عنوان تهیه کننده، فیلمم را برای پخش در شبکه های ماهواره ای نداده ام، اما باید رسیدگی شود که چطور فیلم ناهید تبلیغش از شبکه های ماهواره ای پخش می شود.

بنا به گفته محمد نشاط دادسرای فرهنگ و رسانه شنبه 26 دی‌ماه ساعت 11 وی را برای حضور در یک جلسه دعوت کرده است.

ارسال نظر: