فریدون جیرانی: برای ساخت سریال جاسوسی‌ام از هیج جا سفارش نگرفته‌ام

کدخبر: 983383

کارگردان سریال "تعبیر وارونه یک رویا" گفت: پخش این مجموعه به شکل سیاه و سفید در بهار سال آینده خواهد بود؛ امیر جعفری بعنوان بازیگر اصلی در نقش مأمور امنیتی نیز زبان ارمنی خواهد داشت

به گزارش خبرنگار «نسیم»، فریدون جیرانی، کارگردان سریال "تعبیر وارونه یک رویا" در پشت صحنه این سریال که با بازدید محمد احسانی، مدیر شبکه یک همراه بود گفت: این مجموعه، تلفیقی بین ملودرام و ژانر سینمای جاسوسی است.

این کارگردان توضیح داد: پس از شروع پیش تولید از اردیبهشت، این سریال 20 قسمتی شهریورماه جلوی دوربین رفت و آبان ماه نیز به ارمنستان رفتیم و بخشهایی را در آنجا تصویربرداری کردیم. فعلا نیز ۴۵ درصد از ضبط سریال باقی است.

وی تأکید داشت: پخش این سریال به شکل سیاه و سفید است و زبان روسی و ارمنی بازیگران خارجی نیز دوبله نمیشود. البته امیر جعفری بعنوان بازیگر اصلی در نقش مأمور امنیتی نیز زبان ارمنی خواهد داشت.

جیرانی با بیان اینکه "تعبیر وارونه یک رویا" در بهار سال آینده روی آنتن شبکه یک خواهد رفت، افزود: قصه را براساس واقعیات و اقدامات سازمان جاسوسی موساد علیه کشور نوشتیم. در ادامه نیز داستان عاشقانه‌ای را وارد سریال می‌کنیم.

جیرانی اعلام کرد: خرابکاری صنعتی اولویت قصه ماست و به مسائل هسته‌ای نیز اشاره و درجایی میگوییم که موساد و اسرائیلی ها هستند که دوست ندارند توافق هسته ای شکل گیرد. "تعبیر وارونه یک رویا" سریال سفارشی از جایی مثل سازمان انرژی هسته ای یا وزارت اطلاعات هم نیست.

ارسال نظر: