کمال تبریزی: وضعیت "سرزمین کهن" با آمدن مدیریت جدید رسانه ملی مشخص می‌شود

کدخبر: 941012

این کارگردان افزود: مشکلات سریال تا حد زیاد برطرف شده؛ با آمدن تیم جدید رسانه ملی مذاکره می‌کنیم/ دراقدام عجیب لوکیشن ما را به سریال دیگری داده‌اند درحالیکه ضبط فازسوم"سرزمین کهن" باقی است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، کمال تبریزی کارگردان سریال "سرزمین کهن" درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: با رفتن عزت‌الله ضرغامی و آمدن تیم بعدی قطعا مذاکرات را انجام می‌دهیم و تعامل را از اول پی میگیریم. به احتمال زیاد توافق می‌کنیم که سریال دوباره روی آنتن برود.

وی افزود: مشکلات سریال تا حدی زیادی برطرف شده است زیرا از سه فاز "سرزمین کهن" دو فازش آماده شده و فاز سوم همچنان برای تصویربرداری مانده است.

تبریزی به واگذاری لوکشین سریال "سرزمین کهن" به مجموعه دیگری واکنش نشان داد و گفت: این رفتار بدی بود که از سمت سازمان صداوسیما شکل گرفته زیرا ما لوکیشن خاصی داشتیم که در آن بهارستان را ساخته بودیم و در فاز یک و دو سریال نیز از آن استفاده کردیم. بخش زیادی از فاز سوم نیز باید در آن تصویربرداری شود.

به گفته وی؛ منتها دوستان نه تنها کار ما را تعطیل کردند بلکه لوکیشن را نیز در اختیار گروه دیگری گذاشتند که این کار غیرحرفه ای و غیراخلاقی است.

کمال تبریزی تأکید داشت: آنها لوکیشنی که با طراحی و دید هنری گروه ما ساخته شده و هنوز "سرزمین کهن" تمام و پخش نشده را به بقیه واگذار کرده‌اند. این کاری کاملا غیرحرفه‌ای است که از طرف معاونت سیمای فعلی و مدیر شبکه یک انجام شده است.

تبریزی عنوان کرد: من به گروه فعلی که در لوکیشن ما اقدام به کار کرده اند خیلی خرده نمی‌گیرم هرچه انتظار دارم بعنوان همکار رعایت حقوق ما را می‌کردند. اگر بخواهیم فاز سوم "سرزمین کهن" را فیلمبرداری کنیم لوکیشن را در اختیار نداریم و باید به فکر لوکیشنی دیگری باشیم.

ارسال نظر: