"قورباغه و قناری" فخیم‌زاده کلید خورد

کدخبر: 913071

این سریال پلیسی به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز و بازی فخیم‌زاده در کارخانه ارج جلوی دوربین رفت/ فخیم‌زاده: هروقت فرصت شود سریال پلیسی می‌سازم چون به این حوزه علاقه‌مندم/ "قورباغه و قناری" سریالی متفاوت با دیگر آثار پلیسی تلویزیون خواهد شد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سریال "قورباغه و قناری" به کارگردانی مهید فخیم‌زاده صبح امروز با حضور عوامل فیلم و همچنین سردار منتظرالهدی، معاون اجتماعی ناجا در لوکیشن کارخانه ارج واقع در جاده مخصوص کرج کلید خورد.

صبح امروز صحنه‌های از قسمت اول تصویربرداری شد که در آن مهدی فخیم‌زاده نیز جلوی دوربین رفت.

مهدی فخمی‌زاده در جمع خبرنگاران در سخنان کوتاهی گفت: بار اولم نیست که کار پلیسی می‌سازم. "خواب و بیدار"، "حس سوم" و... از کارهای دیگر من در حوزه سریال پلیسی است.

این کارگردان افزود: من به ژانر پلیسی علاقه‌مندم و هر وقت فرصتش فراهم شود باز در این حوزه فیلم می‌سازم. در حال نوشتن کتابی برای خودم بودم که نهایتا این فرصت فراهم شد که سریالی را با همکاری آقای تراب‌نژاد و نیروی انتظامی جلوی دوربین ببرم.

فخیم‌زاده که خود از بازیگران این مجموعه نیز هست، در ادامه گفت: "قورباغه و قناری" سریالی متفاوت با دیگر آثار پلیسی تلویزیون خواهد شد. از اسمش متوجه می‌شوید کار پلیسی جدی نیست و در آن موقعیت‌های طنز ایجاد می‌شود. در حقیقت این سریال جدی است اما لحن طنزی دارد.

در آغاز تصویربداری این سریال علاوه بر سعید منتظرالمهدی، حبیب الله کاسه‌ساز، محمدحسین فرحبخش و سیدضیاء هاشمی نیز حضور داشتند.

گفتنی است؛ مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، رامین راستاد، مهدی کاسه ساز، گلناز خالصی، مهدی محمودی نژاد، حمید قلی خانی و... از بازیگران "قورباغه و قناری" هستند.

ارسال نظر: