پشت صحنه سریال تازه سیروس مقدم، مستند میشود

کدخبر: 898711

گروه "پشت ماه" با حضور در پشت صحنه سریال رمضانی "مدینه" روند ضبط آن را در یک هفته مانده به ماه رمضان به تصویر کشید/ تهیه‌كننده در گفتگو با «نسیم»: قرار است سراغ دیگر سریال‌های رمضان، نیز برویم و ساخت آن را جداگانه، ضبط كنیم

محمد هوشمند تهیه‌کننده «پشت ماه» در این باره به خبرنگار «نسیم»، گفت: شبکه مستند،‌ با انتخاب 25 سریال رمضانی از بین 40 سریال سال‌های اخیر در گفتگو با تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگران آنها سراغ پشت پرده این آثار در برنامه «پشت ماه» رفته است.

«صاحب‌دلان»، «اغما»،‌ «ملکوت»، «او یک فرشته بود»، «خانه به دوش» و «مثل هیچکس» از جمله این 25 سریال هستند و البته قرار است به سراغ سریال های رمضان امسال همچون « مدینه » که سیروس مقدم در حال ساخت آن برای ماه رمضان شبکه یک است، نیز برویم.

هوشمند ادامه داد: به این منظور در محل ضبط سریال « مدینه » واقع در شهرک چشمه حاضر شدیم و از روند ساخته شدن این سریال گزارش تهیه کردیم. همچنین سیروس مقدم نیز به عنوان کارگردان سه مجموعه رمضانی « روز حسرت » ، « اغما » و « مدینه » با حضور در جلوی دوربین « پشت ماه » درباره اتفاقات پشت صحنه این مجموعه ها و روند تولید آنها صحبت کرد.

در پایان این تهیه کننده با اشاره به برنامه فشرده بازیگران سریال « مدینه » ، هماهنگی برای حضور آنها در برنامه « پشت ماه » را بسیار دشوار ارزیابی کرد و افزود : با این حال تلاش داریم با بازیگران اصلی این سریال نیز گفت و گو کنیم و در حال حاضر قرار است خانم شبنم مقدمی به عنوان بازیگر سریال « مدینه » و « سقوط یک فرشته » جلوی دوربین ما حضور یابند.

گفتنی است « پشت ماه » با هدف به تصویر کشیدن پشت پرده بهترین سریال های رمضانی سال های اخیر سیما به تهیه کنندگی محمد هوشمند در شبکه مستند تولید می شود و قرار است در ماه مبارک رمضان از این شبکه روی آنتن برود.

ارسال نظر: