بازدید دو مدیر صداوسیما از پشت صحنه سریال "گمشدگان"

کدخبر: 2090441

قائم‌مقام مرکز امور نمایشی سیما و مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در پشت صحنه سریال "گمشدگان" حضور پیدا کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، همزمان با شانزدهمین جلسه تصویربرداری سریال «گمشدگان»، سیدعلی حمیدی قائم‌مقام مرکز امور نمایشی سیما و مسعود صباح مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما با حضور در محل تصویربرداری این سریال با سازندگان و عوامل این مجموعه دیدار کردند .

سیدعلی حمیدی قائم‌مقام مرکز امورنمایشی سیما با تشکر از همه سازندگان این مجموعه تاکید کرد که سازمان صدا و سیما در دوره مدیریت جدید از سریالهای خوب و با کیفیت حمایت می‌کند .

وی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: ما همه تلاش خود را کردیم تا با صرفه جویی و عمل به اصل اقتصاد مقاومتی مجموعه ها و آثار خوبی تولید کنیم .

همچنین مسعود صباح مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما نیز با حمایت همه جانبه از روند ساخت سریال گمشدگان گفت: بر اساس پیش بینی‌های ما در شبکه دو سیما ،سریال «گمشدگان» با توجه به داستان جذاب و همچنین گروه سازنده از مجموعه‌هایی است که در زمان پخش مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کند .

در ابتدای این دیدار رضا کریمی کارگردان و علی حجازی مهر تهیه کننده سریال نیز درباره روند ساخت سریال و وضعیت این مجموعه توضیحاتی ارائه کردند همچنین یکی از سکانس‌های این سریال در حضور مهمانان ضبط شد .

مجموعه تلویزیونی «گمشدگان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است و داستان آن با نگاهی آسیب شناسانه و اجتماعی به معضل اعتیاد و تاثیرات مخرب آن بر خانواده می‌پردازد .

تاکنون بازیگرانی چون روشنک گرامی ،بهنام تشکر، کتانه افشاری نژاد،مهرداد ضیایی،حسن تسعیری، یاسر جعفری ،آرزوابی زاده،سارا مهدوی، ادوین راستاد، جلوی دوربین رفته‌اند و با پایان یافتن تصویربرداری بخش شهر شیراز ،بازیگران شناخته شده دیگری نیز به این سریال اضافه می‌شوند که اسامی آنها بزودی اعلام می شود عوامل سریال «گمشدگان» عبارتند از: کارگردان: رضا کریمی، نویسندگان‌: رضا مقصودی‌ و احسان‌ جوانمرد، مدیر تصویر برداری : علیرضا رنجبران، تصویر بردار: سجاد حیدری، تدوین :فریدون جامه بزرگ مدیر تولید: مهدی رجبی، دستیار اول کارگردان: عادل معصومیان، طراح صحنه و لباس: منصوره یزدانجو، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر برنامه‌ریزی: محمد رسولی ‌واشقانی، صدابردار: رضا کنشلو، منشی صحنه: محسن بهاری، مدیر تدارکات: روح‌الله رهبری، ،عکاس:علی حمیدنژاد، نورپرداز:نورالدین جعفری، مجری گریم:هادی لطفی،فیروزه پرچمی،شهره خراسانی، مشاور امور رسانه ای: علی‌ زادمهر، تهیه کننده: علی حجازی مهر، محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما.

ارسال نظر: