به دلیل پوشش گسترده مسابقات قرآن؛

قدردانی سازمان اوقاف از شبکه های رادیو قرآن و تلاوت + عکس

کدخبر: 2035891

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان برگزار کننده سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، با ارسال لوح تقدیر، از اقدامات رادیو قرآن و رادیو تلاوت در پوشش گسترده این رقابت ها قدردانی کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه که عهده دار مسئولیت ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور نیز می باشد، با ارسال لوح تقدیر خطاب به محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه های رادیو قرآن و رادیو تلاوت، از زحمات وی و کارکنان این دو شبکه در جهت پوشش گسترده و همه جانبه، همچنین پخش زنده سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم قدردانی کرد.

در بخش هایی از این لوح تقدیر آمده است: سپاس به پیشگاه حق تعالی که بار دیگر توفیق خدمتگزاری به آستان قرآن کریم را به ما عطا فرمود. بدون شک قدم نهادن در مسیر توسعه و ترویج والا و ارزشمند قرآن کریم، نصیب کسانی می شود که به کلام نورانی وحی ایمان و باور داشته و برای رشد و تعالی هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی در جامعه، از هیچگونه تلاشی دریغ نمی ورزند.

همچنین در بخش دیگری از این نامه از سوی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خطاب به محمدزاده، مدیر شبکه رادیویی قرآن و رادیو تلاوت آمده است: بدینویسله به پاسداشت زحمات ارزنده تان در برگزاری مطلوب سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم و تلاش های بی دریغ در انعکاس این رویداد عظیم قرآنی از جنابعالی تقدیر و تشکر می نمایم.

یادآوری می شود، سی وسومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در اردیبهشت ماه سال جاری برای نخستین بار در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهر تهران برگزار شد و شبکه های رادیو قرآن و رادیو تلاوت با استقرار استودیو، به طور همزمان تمامی بخش های این مسابقات را به صورت زنده هدیه شنوندگان و مخاطبان خود کردند.

همچنین ایجاد فضای کارشناسی و تحلیلی در قالب گفت وگو با حضور استادان و کارشناسان قرآنی کشور و نیز مدیریت سامانه و کانال رسمی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور در شبکه پیام رسان تلگرام به صورت ارسال اخبار و فایل تلاوت ها به صورت لحظه به لحظه، از دیگر اقدامات رادیو قرآن در طول برگزاری این رقابتهای بین المللی قرآن کریم بوده است.

ارسال نظر: