"پل طبیعت" در اراضی عباس‌آباد تهران افتتاح شد

کدخبر: 937897

قالیباف: با افتتاح این پل شرق به غرب تپه‌های عباس آباد به یکدیگر متصل شد/ مجموعه ۵۰۰ هکتاری عباس آباد در بخش‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی تکمیل است/ تالار بزرگ شهر و سرای قرآن تا پایان دوره مدیریتم در این مجموعه ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، محمد باقر قالیباف در مراسم افتتاح پل طبیعت با تشکر از مقام معظم رهبری و عنایت ویژه ایشان و دستور صریح مبنی بر توقف هرگونه احداث ساختمان اداری در تپه‌های عباس آباد، افزود: اگر دستور صریح ایشان نبود شاید امروز شاهد افتتاح این مجموعه تفریحی در تپه‌های عباس آباد نبودیم، چرا که قرار بود تمامی بخش‌های دولتی در این تپه‌ها مستقر شوند.

وی همچنین به دستور دیگر مقام معظم رهبری در باره واگذاری زمین در ضلع جنوبی همت اشاره کرد و گفت: پارک گل‌گشت در ضلع جنوبی همت در مساحت 80 هکتاری به زودی به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

شهردار تهران با بیان اینکه برخی اسرار دارند که مجموعه عباس آباد تغییر نام پیدا کند، افزود: مرکز ارتباطات شهرداری این موضوع را از مردم نظر خواهی کند.

وی گفت: طرح تالار بزرگ شهر نهایی شده است و در تهیه آن از مشاوران بهره‌گرفته‌ایم و در آینده نزدیک ساخت آن آغاز می شود. همچنین سرای قرآن در انتهای تپه‌های عباس آباد ساخته خواهد شد که در آن بخش‌هایی همچون دانشکده علوم و معارف قرآنی و موزه بزرگ قرآن با طراحی معماری ایرانی و اسلامی دیده شده است.

قالیباف اضافه کرد: به دنبال آن هستیم تا فستیوال فرهنگی 57 کشور اسلامی در تپه‌های عباس آباد برگزار شود چرا که این مجموعه ظرفیت لازم را دارد.

ارسال نظر: