مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران خبر داد

اتصال بزرگراه امام علی(ع) به بلوار ارتش

کدخبر: 2046745

مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: متعاقب اتمام عملیات سرپوشیده‌سازی بخش شمالی کانال دارآباد و تلاش برای اتصال بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه ارتش، مسیر جنوب به شرق این تقاطع، ظرف دو هفته آینده آسفالت و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدحسن وساق، مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: متعاقب اتمام عملیات سرپوشیده‌سازی بخش شمالی کانال دارآباد و تلاش برای اتصال بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه ارتش، مسیر جنوب به شرق این تقاطع، ظرف دو هفته آینده آسفالت و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان آنکه سرپوشیده سازی کانال دارآباد در بخش جنوبی این مسیل نیز آغاز شده است، عملیات فوق را بخشی از اقدامات مربوط به اصلاح هندسی بزرگراه امام علی(ع) به منظور اتصال آن به بلوار ارتش دانست.

وساق در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های پروژه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام‌علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، از آغاز عملیات بتن‌ریزی عرشه در پل دوربرگردان غرب به غرب بلوار ارتش خبر داد و گفت: عملیات سازه‌ای این دوربرگردان غیرهمسطح ظرف یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اعلام پیشرفت قابل ملاحظه عملیات نصب قطعات بتنی عرشه پل جنوب به غرب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع)، از آغاز عملیات احداث شیبراهه جنوبی این پل جهتی خبر داد.

به گفته مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، در حالی که پل تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با خیابان ولی‌عصر(اراج) وارد مرحله اقدامات تکمیلی شده است، پل اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بلوار ارتش در حال تکمیل فونداسیون بوده و پل تقاطع این بزرگراه با خیابان صنایع نیز بلافاصله پس از ساخت تیرهای پیش ساخته بتنی، آماده نصب عرشه خواهد شد.

گفتنی است، پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است و با بهره برداری از آن مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد. پل شرق به غرب و غرب به شرق تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه‌های شهید صیادشیرازی و امام علی(ع) به ترتیب در آبان‌ماه و بهمن‌ماه سال گذشته تحویل شهروندان شدند. پیشرفت عملیات اجرایی در این طرح راهگشای عمرانی به مرز 50 درصد رسیده است.

ارسال نظر: