روحانی بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی پیامبر اعظم(ص) جزیره قشم را افتتاح کرد

کدخبر: 991115

رئیس جمهور تصریح کرد: طرح تحول سلامت گام به گام به پیش می‌رود و طرح‌هایی که دولت در این راستا مد نظر دارد در سال ۹۴ با قوت ادامه خواهد یافت/ روحانی از پروژه توسعه بندر شهید نیز کاوه جزیره قشم بازدید کرد

به گزارش «نسیم»، روحانی رییس جمهوری در ادامه سفر به جزیره قشم،ضمن بازدید از پروژه توسعه بندر شهید کاوه جزیره قشم،با طرح سوالاتی از فعالیت های این بندر آگاهی یافت و بر لزوم توجه به مسائل زیست محیطی در جریان اجرای این پروژه تاکید کرد.

در جریان این بازدید مهندس ترکان و مسئولین پروژه توضیحاتی در خصوص اهداف توسعه این بندر و ظرفیت های صادراتی و وارداتی آن ارائه کردند.

پروژه توسعه بندر شهید کاوه شامل اسکله، انبارها و ساختمان ها تا حدود ۴۴ هکتار و قابل گسترش تا ۱۴۰ هکتار است.

روحانی در ادامه پس از افتتاح بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی پیامبر اعظم(ص) جزیره قشم از بخش های مختلف آن از جمله اتاق عمل بازدید کرد.

در جریان این بازدید، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولین بیمارستان در خصوص خدمات بیمارستان پیامبر اعظم توضیحاتی ارائه کردند.

همچنین در حاشیه افتتاح این بیمارستان تفاهم نامه تجهیز و واگذاری بیمارستان پیامبر اعظم توسط مهندس ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به امضا رسید.

بیمارستان ۱۴۰ تخت خوابی پیامبر اعظم توسط مناطق آزاد احداث و تجهیز شده است و بالاترین استانداردها در آن رعایت شده است.

رییس جمهوری همچنین در جریان بازدید از این بیمارستان در جمع پرسنل و کادر پزشکی بیمارستان حضور یافت و با تبریک سال جدید برای آنان موفقیت و سلامتی آرزو کرد. پرسنل بیمارستان متقابلا سال نو را به رییس جمهور تبریک گفته و از نزدیک با ایشان به گفتگو پرداختند.

وی در مراسم بهره برداری از بیمارستان در جزیره قشم تصریح کرد: طرح تحول سلامت گام به گام به پیش می رود و طرح هایی که دولت در این راستا مد نظر دارد در سال ۹۴ با قوت ادامه خواهد یافت.

روحانی در خصوص اهمیت احداث این بیمارستان اظهار داشت: امروز در قشم شاهد گام بسیار خوبی برای سلامت مردم این منطقه هستیم.

رییس جمهوری اضافه کرد: قشم نیازمند به بیمارستان مجهزی بود که در این راستا، بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی پیامبر اعظم(ص) با هفت اتاق عمل مجهز و کادر پزشکی مجرب برای رفاه مردم جزیره احداث شده است و تا دو روز دیگر به طور کامل تکمیل و در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.

روحانی گفت: احداث این بیمارستان گام ارزنده ای در راستای رفاه مردم قشم است و امیدواریم بتواند در مجموع خدمات خوبی در زمینه سلامت مردم قشم داشته باشد.

رییس جمهور پس از افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم قشم و در مسیر حرکت به سمت جلسه روسای هیات امنای مناطق آزاد در پاسخ به ابراز احساسات مردم که متوجه حضور ایشان در قشم شده بودند از خودرو خارج شده و در جمع گرم و صمیمی مردم و مسافران نوروزی حضور یافت.

ارسال نظر: