مقتدایی: نگرانی‌های علمای بلاد از طریق روحانیون مشاور به رئیس جمهور منتقل شود

کدخبر: 964812

دبیر شورای‌عالی حوزه‌های علمیه افزود: مشاوران امور روحانیت استانداران باید بر فعالیت‌های نهادهای مختلف فرهنگی و صداوسیمای استان متبوع خود توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام مرتضی مقتدایی در اجلاس سراسری مشاوران امور روحانیت استانداران کشور با تشکر از ابتکار وزیر کشور در برگزاری این همایش، گفت: اینکه نگرانی‌های دلسوزان نظام و روحانیون بلاد از طریق مشاوران امور روحانیت استانداران به وزارت کشور و سپس به رئیس جمهور منتقل تا مورد بررسی قرار بگیرد حرکت بسیار خوبی است و مسئولیت شما بسیار مهم است و باید احساس کنید که سمت اساسی در اختیار دارید.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه تاکید کرد: مشاوران امور روحانیت استانداران باید بر فعالیت‌های نهادهای مختلف فرهنگی، صداوسیما و... استان متبوع خود توجه داشته باشند و اگر کارهای انحرافی یا خلافی مشاهده می‌شود تذکر دهند.

عضو مجلس حبرگان رهبری همچنین با اشاره به اینکه ۹ دی یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب است، افزود: حرکت خودجوشی که مردم بصیر و شریف و وقت شناس ایران از خود نشان دادند و راهپیمایی بی‌نظیر همچون راهپیمایی‌های روزهای اول انقلاب اسلامی، آبی بود روی آتش فتنه؛ آتش فتنه‌ای که شعله ور شده و می‌رفت کشور را به نابودی بکشاند و به براندازی منتهی شود.

وی ادامه داد: این راهپیمایی آرامشی به کشور داد و این حرکت ملت و تدبیرهای حکیمانه مقام معظم رهبری توانست انقلاب را حفظ کند و طرح خائنانه ای که دشمنان از مدت‌ها قبل برای براندازی نظام کشیده بودند را خنثی کرد.

وی گفت: اگر این راهپیمایی و تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری نبود نمی‌توانستیم پیش بینی کنیم دو دستگی و جنگ و خونریزی در کشور به کجا کشیده می‌شد.

ارسال نظر: