آیت‌الله ایمانی: برخی می‌خواهند جنازه‌های سیاسی ۸۸ را زنده کنند

کدخبر: 895282

امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه افزود: مردم سوریه و منطقه بهتر از برخی از افراد در داخل کشور رهبر را می‌شناسند/ عده‌ای سر در لاک خود کرده و نمی‌فهمند چه خبر است و درصدد تضعیف ولایت فقیه هستند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با با اشاره به ویژگی‌های زمان امام زمان(عج) بیان کرد: یاران امام زمان در مقابل کفار محکم ایستاده و در حال جهاد و تلاش در راه خدا هستند.

وی با اشاره به اینکه یاران امام زمان از ملامت و ملامت‌گران وحشتی ندارند، اضافه کرد: هر جا سایت‌ها، ماهواره‌ها و صدا و سیمای کشورهای وابسته سخن‌پراکنی کنند آنها ابستاده‌اند و نمی‌ترسند.

امام جمعه شیراز عنوان کرد: طبق فرمایش رهبری انقلاب اسلامی ما فضای ظهور را آماده ساخته و در مسیر انقلاب می‌توانیم فضای ظهور را نزدیکتر کنیم.

آیت‌الله ایمانی ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان(ع)،خاطرنشان کرد: مجاهدت‌های خاموش آنان در عرصه‌های مختلف آرامش و امنیت را برای جامعه به ارمغان آورده است.

نظام استکباری برای اینکه عظمت اسلام شکسته شود خط تفرقه را در میان مسلمانان دنبال می‌کنند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نظام استکباری حرکت گسترده علیه مسلمانان جهان اسلام را آغاز کرد و این روزها توطئه‌هایی علیه نظام اسلامی در کشورهای دیگر شاهدیم، گفت: آنان برای اینکه عظمت اسلام شکسته شود خط تفرقه را در میان مسلمانان دنبال می‌کنند و قومیت‌ها را تحریک می‌کنند و به عناوین مختلف نژادها را مقابل هم قرار می‌دهند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: اتفاقاتی که در سوریه انجام داده‌اند، را دارند در موصل عراق تکرار می‌کنند و نشان می‌دهد که استکبار به پابان خط رسیده و امت اسلامی برای برون‌رفت از این خط راهی به جز ایستادگی مقاومت و همدلی ندارد.

آیت‌الله ایمانی در خاتمه با بیان اینکه رهبری که خط مقاومت را در سوریه، عراق و لبنان حفظ می‌کند، باید قدرش را دانست، گفت: مردم سوریه و منطقه بهتر از برخی از افراد در داخل کشور رهبر را می‌شناسند و می‌ستایند، عده‌ای در کشور سر در لاک خود کرده و سر فرو برده و نمی‌فهمند که جه خبر است و درصدد تضعیف ولایت فقیه هستند و می‌خواهند جنازه‌های سیاسی 88 را زنده کنند که آنان ضعیف‌تر از آن هستند که بخواهند این کار را انجام دهند.

ارسال نظر: