اخبار آرشیوی

کدخبر: 435286

حجت‌الاسلام علی سعیدی در جمع خبرنگاران: اجرای طرح سؤال از رئیس‌جمهور مشکلی را در کشور حل نمی‌کند/ آمریکایی‌ها می‌خواهند با طرح بحث مذاکره ایران با این کشور، توجه جمهوری اسلامی را از مسائل منطقه به مسائل داخلی تغییر بدهند

نماینده ولی فقیه در حاشیه همایش سیره علوی در عرصه دفاع و امنیت ملی در دانشگاه جامع امام حسین(ع)، اظهار داشت: ما از رئیس‌جمهوری دفاع می‌کنیم که گفتمان امام (ره)و رهبری را داشته باشد و علت حمایت جریان اصولگرا و بیشتر روحانیون از آقای احمدی‌نژاد این بود که ایشان در چارچوب نظام و ارزش‌ها حرکات کردند اما ممکن است در برخی مقاطع تغییری در رفتار افراد صورت گیرد که موجب عقب نشینی حامیان او می‌شود. وی در ادامه افزود: ایران باثبات و آرامش و اقتدار می‌تواند تاثیر چشمگیری در خاورمیانه داشته باشد و مسئولین نباید موجب ایجاد تشنج و نگرانی در بین مردم شوند.
حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی با اشاره به برخی نامه‌نگاری‌ها اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های بسیار مهم و جدی بودن تحولات منطقه‌ای و لزوم پرهیز از تنش و همچنین حفظ ثبات و آرامش، وحدت و اتحاد میان قوای سه‌گانه، ارگان‌ها و به ویژه مردم در عبور از این مرحله از حساسیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. وی خاطرنشان کرد: ایران با ثبات ،ایران با آرامش و اقتدار می‌تواند تاثیرگذاری فوق‌العاده‌ای در عرصه مناسبات بین‌المللی و به ویژه خاورمیانه داشته باشد. حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: مسئولین نباید با بروز برخی از اختلافات جزئی باعث دلخوری مردم شوند و باید با حفظ وحدت و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری درصدد حل مشکلات مردم برآیند.
ارسال نظر: