رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

معجزه اهل بیت(ع) نابودی و محو کامل حکومت دیکتاتورهای منطقه را رقم زد

کدخبر: 2068207

حجت‌الاسلام محمدی‌ گلپایگانی گفت: حکومت‌های تکفیری مانند متوکل عباسی، رژیم منحوس پهلوی و صدام دیکتاتور سابق عراق، قصد خاموش کردن چراغ عزاداری امام حسین(ع) را داشتند، اما با معجزه اهل بیت(ع) نابودی حکومت خودشان را رقم زدند.:

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی شامگاه پنجشنبه در جمع عزاداران گلشهر با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، اظهار داشت: شیعیان با حرام دانستن برپایی مراسم جشن و شادی و متقابلا برگزاری مراسم عزاداری و مزین کردن خیابان‌ها با پرچم سیاه در ایام محرم و صفر، ارادت خود را نسبت به اباعبدالله‌الحسین(ع) نشان می‌دهند.

وی افزود: پس از حادثه کربلا حکومت‌های تکفیری مانند متوکل عباسی، رژیم منحوس پهلوی و صدام دیکتاتور سابق عراق، قصد خاموش کردن چراغ عزاداری امام حسین(ع) را داشتند، اما با معجزه اهل بیت(ع) نابودی و محو کامل دیکتاتوری و حکومت خودشان را رقم زدند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان داشت: در دوران ستم‌شاهی از برپایی مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) جلوگیری می‌شد تا جایی که علما در آن زمان در قم در سحرگاه مجالس عزاداری برپا و به سینه‌زنی و مرثیه‌سرایی می‌پرداختند.

محمدی‌گلپایگانی گفت: رژیم منحوس پهلوی به اباعبدالله‌الحسین(ع) بی‌احترامی روا می‌داشته و موقوفاتی را نیز که مردم برای امام حسین(ع) وقف کرده بودند، به فروش می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون پاک شهیدان 8 سال دفاع مقدس و پیکرهای به جا مانده در سرزمین عراق، راه کربلا برای زیارت زائران حسینی باز شده که نمونه آن اجتماع بزرگ مردمی در اربعین حسینی است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: هر ساله مجالس اباعبدالله‌الحسین(ع) با شکوه و عظمت خاصی در کشور ایران اسلامی برپا می‌شود و بر اساس آمار، روز گذشته در مراسم عاشورای حسینی در کربلا بیش از 8 میلیون زائر از 26 کشور دنیا شرکت کرده‌اند.

محمدی‌گلپایگانی با محکوم کردن کشتار شیعیان در صنعای یمن به دست آل‌سعود، اظهار داشت: تحرکات و تهدیداتی از سوی آمریکا و اسرائیل با همدستی برخی کشورها در منطقه خاورمیانه، سوریه و یمن ایجاد شده ولی آنها با مُتشنج کردن منطقه قصد دارند تا ناامنی‌ها را به مرزهای غرب و شرق کشور بکشانند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه مقام معظم رهبری مانند کوهی استوار با بصیرت تمام مردم را از توطئه‌های دشمنان آگاه می‌سازند، تصریح کرد: هر چند مردم ایران یکپارچه و متحد در مقابل دشمنان خارجی می‌ایستند که این امر مهم را در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب در جنگ تحمیلی، نتوانستند به اهداف شوم خود در نابودی نظام برسند، گفت: دشمنان از طریق فضای مجازی و رسانه‌های فاسد درصدد به انحراف کشیدن افکار جوانان به سمت گرایش به فرهنگ غرب هستند و برای هویت‌زدایی جوانان در از دست رفتن غیرت، عقاید و اخلاق اسلامی و مکتب دینی جوانان سرمایه‌گذاری می‌کنند.

محمدی‌گلپایگانی تأکید کرد: والدین هوشیارانه در مقابله با طاعون شوم دشمنان در تحمیل جنگ نرم عمل کنند، دشمنان ما بسیار انسان‌های رسوا و بی‌حیایی هستند و از هرگونه آفتی برای انحراف جوانان ایران اسلامی استفاده می‌کنند.

وی تأکید کرد: با تشویق جوانان در مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، مساجد و نماز جمعه آنان را مقابل ددمنشی‌های استکبار جهانی واکسینه کنید.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به تبلیغات و مناظره دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا گفت: دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا برای رسیدن به قدرت فسادگری‌های اخلاقی و مالی یکدیگر را بر ملا می‌کنند.

محمدی گلپایگانی افزود: رسوایی در کارنامه سیاستمداران آمریکا زیاد است و هر یک با دسترسی به آرشیو رسوایی‌های یکدیگر سعی دارند همدیگر را له کنند تا سکان‌دار کاخ سفید شوند.

وی گفت: رقابت آنها برای خدمت به مردم نیست بلکه برای کسب قدرت است تا مردم آمریکا زیر سلطه آنان باشند و از سوی دیگر کشورهای جهان به خاطر مطامع ایالات متحده در آشوب و جنگ سپری شود.

محمدی گلپایگانی بیان کرد :داعش و تکفیری‌ها در سوریه و عراق قصد نبش قبر اهل بیت(ع) را داشته‌اند تا بدین وسیله مرقد مطهر ائمه معصومین را ویران کند اما نیروهای سپاه ایران سد محکم دژخیمان داعش و تکفیر شدند.

وی ادامه داد: با ظهور داعش و تکفیری ایران اسلامی تنها کشوری بود که با تجهیز زیرساخت‌ها در مقابل این گروهک شوم و خون‌خوار به مقابله برخاست، قدرت نیروهای سپاه ایران اسلامی نقشه داعش در ویران کردن قبر امامان معصوم و هدم کردن اسلام را خنثی و زمین‌گیر کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه پسر داعشی به حدی گستاخ بود که در حضور اعضای خانواده، پدرش را سر می‌برد، افزود: این‌ها مولود آمریکا، اسرائیل و عربستان هستند.

ارسال نظر: