در حاشیه راهپیمایی روز قدس

آیت‌الله جوادی‌آملی: هیچ کس حق همکاری با رژیم صهیونیستی را ندارد

کدخبر: 2044110

آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید با بیان اینکه هیچ کس حق همکاری با رژیم صهیونیستی را ندارد گفت: اگر قدس آسیب ببیند، جامعه اسلامی زیان خواهد دید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید با بیان اینکه هیچ کس حق همکاری با رژیم صهیونیستی و اسرائیل را ندارد گفت: اگر قدس آسیب ببیند، جامعه اسلامی زیان خواهد دید.

آیت الله جوادی آملی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس شهر دماوند در جمع خبرنگاران افزود: خداوند متعال برای اتحاد جوامع اسلام پیامبری فرستاد تا همه به آن ایمان آورند و قبله‌ای فراهم کرد تا همه به سمت آن نماز بخوانند.

وی گفت: خداوند عالمیان متاعی همچون سنگ آفرید تا اگر کسی بخواهد به مسلمانان آسیب رساند، به آن محور اصلی آسیب نرسد و چون قدس قبله نخست مسلمانان است، اگر آسیب ببیند، جامعه اسلامی زیان خواهددید.

این مرجع عظام تقلید به اهداف شوم دشمن با هدف تضعیف آرمان های انقلاب و اسلام اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام امروز با تشکیل گروه های تروریستی همچون داعش، القاعده و... و به صورت های دیگر به حریم اسلام تعدی می‌کنند که در این میان هیچ ‌کس چه مسلمان و چه غیرمسلمان حق همکاری با اسرائیل را ندارد.

آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه غیر مسلمان هم عرق انسانیت در آن وجود دارد گفت: روز جهانی قدس بهترین پیام به مسلمانان است که هم اتحاد آنان را بیش از پیش می‌کند و هم به سایر کشورهای اسلامی و حاکمان آنان می‌فهماند که با رژیم صهیونیستی نمی‌توان رابطه‌ای برقرار کرد.

وی از همگان خواست تا در جهت تضعیف اسرائیل تلاش کنند که مسلمانان قدس نجات یابند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: