واکنش آیت‌الله نوری همدانی به اقدام ظالمانه رژیم آل خلیفه

کدخبر: 2041839

آیت‌الله نوری همدانی سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم از سوی رژیم ‌آل خلیفه را محکوم کرد و از مجامع اسلامی خواست به سکوت خود پایان داده و به وظیفه انسانی و اسلامی عمل کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله حسین نوری همدانی با صدور بیانیه ای سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را محکوم و تاکید کرد: از مجامع اسلامی می خواهیم نسبت به این ظلم سکوت را شکسته و به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل کنند.

متن پیام حضرت آیت الله نوری همدانی که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باردیگر رژیم آل خلیفه در راستای نوکری آمریکا و ایادی منطقه ای خودش خصوصا عربستان دست به اقدامی خطرناک و به دور از عقل و منطق زد.

این رژیم با گمان به این که می تواند با سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم جنایات خود را در ظلم به شهروندان بحرینی و نقض آشکار حقوق بشر بپوشاند ولی غافل از اینکه طرح چنین موضوعی موجب بیداری مردم بحرین و آشکار شدن ظلم آنها در جهان خواهد شد.

ما ضمن محکوم کردن این اقدام حمایت خود را از عالم مجاهد شیخ عیسی قاسم و مردم مظلوم بحرین اعلام کرده و از مجامع اسلامی می خواهیم نسبت به این ظلم سکوت خود را شکسته و به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل نمایند. ان تنصر الله ینصر کم و یثبت اقدامکم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

حسین نوری همدانی

ارسال نظر: