سخنگوی وزارت کشور:

غالب استانداران خواستار تمدید زمان رای‌گیری هستند

کدخبر: 2014139

امیری اظهار داشت: با تعدادی از استانداران تماس تلفنی داشتم و ضرورت تمدید زمان برگزاری انتخابات را پرسیدم که غالب استانداران به ویژه استانداران شهرهای بزرگ خواستار تمدید تمدید بودند.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفتگو با شبکه ٥ اظهار داشت: بعد از اینکه آقای وزیر کشور رسما شروع انتخابات را اعلام کردند، ساعتی بعد حسن جریان انتخابات و میران مشارکت مردم از این دو انتخابات مهم را شروع کردیم.

امیری با بیان اینکه گزارشات واصله از سراسر کشور حکایت از حضور پرشور مردم دارد گفت: البته این علاقمندی در پاسخ به فرمایشات رهبری است.

وی تاکید کرد: برگزار کنندکان انتخابات مردم هستند و اگر در چندجا انتخابات با دقایقی تاخیر روبرو شود چیز عجیبی نیست اما همین برگزار کنندگان کارشان را شروع کردند و جریان انتخابات ادامه دارد و مشکلی نداریم.

سخنگوی وزارت کشور خاطر نشان کرد: با تعدادی از استانداران تماس تلفنی داشتم و ضرورت تمدید زمان برگزاری انتخابات را پرسیدم که غالب استانداران به ویژه استانداران شهرهای بزرگ خواستند که زمان باز هم تمدید شود که به تشخیص وزیر این امر انفاق می‌افتد.

امیری در پاسخ به سوالی در خصوص درستی یا نادرستی خبر مصرف 17 میلیون تعرفه رای گفت: اخبار مربوط به انتخابات را از طریق ستاد انتخابات کشور دریافت کنید اما فعلا حتی گزارشی درباره به پایان رسیدن تعرفه ها در شعب اخذ رای هم دریافت نکرده ایم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: از استاندار تهران در خصوص درخواست آقای کروبی برای رای دادن سوال کردم که گفتند چون وی امکان حضور در پای صندوق‌های ثابت را نداشت، صندوق سیار فراهم شد و رای دادند.

امیری افزود: آماری از رای دادن زهرا رهنورد و موسوی ندارم اگر اطلاعات کاملی به دست آید اعلام می‌شود.

ارسال نظر: