در همایش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان عنوان شد؛

فروزنده: فقط ۵ درصد جامعه توان سوار شدن به ایرباس‌های وارداتی را دارند

کدخبر: 2008195

معاون منابع انسانی دولت دهم اظهار داشت: ایرباس‌هایی که وارد می‌شوند از مدل تشریفاتی است که فقط توانایی فرود در فرودگاه‌های بزرگ همچون امام خمینی را دارند و فقط ۵ درصد از طبقات جامعه توانایی سوار شدن در این هواپیماها را دارند.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، لطف الله فروزنده سخنگوی جبهه ایثارگران انقلاب اسلامی در همایش سیاسی عزت ملی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت:‌ یکی از دغدغه‌های جبهه مؤمن انقلابی گفتمان بوده است و این یعنی بتوانیم دیدگاه‌های امام و رهبری را اجرا کنیم.

وی افزود: هر جا آسیب دیده‌ایم دنبال آن بودیم که مدل تقلیلی را در ایران پیاده کنیم و به عنوان مثال امروز نظام بانکی ما نیز اینچنین است؛ برای این بود که رهبر انقلاب الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را مطرح کردند.

فروزنده با بیان اینکه برای تحقق دستورات امام و رهبری اولین گام گفتمان سازی‌ است خاطر نشان کرد: اولین انتظار رهبری داشتن نگاه جامعه و کلان به مسائل منطقه‌ای و جهانی است و باید هر مسئله را در رابطه با نوع رفتار استکبار جهانی تحلیل کنیم.

وی افزود: استکبار در راهبردهای خود می‌خواست توان هسته‌ای کشور را به طور کلی نابود کند و همچنین جبهه مقاومت را کنترل کند و توان موشکی ایران را در مسئله هسته‌ای از بین ببرد که رهبری اجازه ندادند چهارمین راهبرد دشمن در برنامه خود مهار انقلاب اسلامی بود که با درایت رهبری این نیز محقق نشد.

وی در ادامه با تبیین گفتمان‌های حاکم در کشور در دولت‌های گذشته اظهار داشت: در دوم خرداد ظرف چند روز توسعه سیاسی جامعه مدنی را گفتمان حاکم بر کشور کردند همچنین در سال 84 گفتمان عدالت در کشور حاکم شد و در انتخابات 92 نیز گفتمان حل مشکلات اقتصادی از طریق مذاکره گفتمان غالب بر کشور شد؛ ما باید بتوانیم گفتمان رهبری را تشخیص داده و به آن عمل کنیم.

معاون منابع انسانی دولت دهم با بیان اینکه نظرسنجی‌هایی که در طی چند روز گذشته انجام شده مسائل اقتصادی و عزت و اقتدار ملی دو دغدغه عموم مردم بوده است گفت: اگر این گفتمان را ترویج دهیم که اقتصاد مقاومتی راه حل خروج از رکود است و این گفتمان بر کشور غالب شود دیگر نیاز نیست که برای حل مشکلات اقتصادی سمت ایتالیا و فرانسه برویم.

فروزنده در ادامه افزود: در دهه فجر باید با اقتدار از انقلاب حمایت کرد چون انقلاب در مسائل راهبردی موفق بوده است و اگر اشکالی در کار جمهوری اسلامی بوده است مشکل در عملکردها است و باید مسائل راهبردی نظام را با مسائل عملکردی آن جدا کرد.

وی افزود: ارزش‌های انقلاب اسلامی مسائلی است که همه مردم به آن پایبند هستند که از آن جمله عدالت، ظلم‌ستیزی و سلامت است؛ به اعتقاد ما گفتمان اصلی را رهبری تعیین می‌کند.

فروزنده در ادامه خاطرنشان کرد: باید گفتمان را با مصداق تبیین کرد کما اینکه امروز همه مردم تشر رهبری به مقامات عربستانی در قضیه منا و همچنین بازداشت ملوانان آمریکایی توسط نیروی دریایی را درک می‌کنند و به عنوان مؤلفه عزت ملی به آن افتخار می‌کنند.

وی با انتقاد از سیاست خارجه دولت افزود: در دو و نیم سال گذشته که به صورت مداوم در حال مذاکره بوده‌ایم ده تحریم علیه ما در کنگره و سنا تصویب شده و 16 قطعنامه علیه ما صادر کرده‌اند که یکی از آنها ویزا، موشکی و حقوق بشر است.

وی افزود: آمریکایی‌ها گرگ زخمی عقده‌ای هستند که به جز نابودی ما به چیزی فکر نمی‌کنند و جای سؤال این است که چرا بعضی خیال می‌کنند که می‌شود با اینها رابطه برقرار کرد؛ باید این را تبیین کرد که عزت مردم در مذاکره نیست و در توجه به رهبری و قدرت درونی خود ملت است.

فروزنده در همین زمینه افزود: عزت ملی در برابر انفعال، تحقیر و وابستگی است و آنها در دو و نیم سال گذشته قصد تحقیر ایران را داشتند که رهبر انقلاب با بیاناتشان این تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

فروزنده خاطرنشان کرد: امروز مردم یمن در حالی که نان برای خوردن ندارند با خوردن روزی یک خرما عزت کشور و دین خود را حفظ کرده‌اند.

وی با انتقاد از برخی سیاست‌های اقتصادی دولت خاطرنشان کرد: برخی‌ها اول در مورد بنزین تولید داخل گفتند که آلوده است و باید از خارج وارد کنیم که بعد متوجه شدند بنزین وارداتی از بنزین تولید داخل نیز آلایندگی بیشتری دارد و بعد متوجه شدیم که رانت شوهر فلان خانم در پشت این کار است.

وی همچنین افزود: سیاست اقتصادی دولت امروز در شرایطی است که 860 هزار میلیارد تومان نقدینگی در بین مردم است که نمی‌دانند این را چکار کنند.

فرونده افزود‌: هدف خارجی‌ها از ورود به سرمایه‌گذاری در ایران اقتصادی نیست و ماهیت اصلی ورود آنها مسئله نفوذ است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کسی در بین مسئولین می‌گوید نمی‌توان بدون خارجی‌ها زندگی کرد و این حقارت است همچنین می‌گویند باید از بیرون مدیر بیاوریم و ما فقط توان تولید قورمه سبزی داریم باید از‌ آنها پرسید که آیا توان موشکی و هسته‌ای ما قورمه سبزی است؟!

وی در مورد هواپیماهای وارداتی اخیر اظهار داشت: ایرباس‌هایی که وارد می‌شوند از مدل تشریفاتی است و فقط توانایی فرود در فرودگاه‌های بزرگ همچون امام خمینی را دارند و فقط 5 درصد از طبقات جامعه توانایی سوار شدن در این هواپیماها را دارند و این در حالی است که به گفته شهردار تهران 50 درصد آلودگی تهران ناشی از خودروهای فرسوده است و با تجهیز این ناوگان مشکل 50 درصد آلودگی تهران حل می‌شود.

وی در مورد انتخابات با بیان اینکه در انتخابات استکبار برنامه‌ریزی‌هایی دارد اظهار داشت: خوشبختانه طراحی آقایان در خبرگان موفق نشد و شورای نگهبان در این مسئله خوب عمل کرد و خبرگان جای علما و فضلا است و جای امثال هاشمی و خاتمی نیست که در مسئله فتتنه 88 آزمون خود را پس دادند و 8 ماه کشور را در فضای آشوب نگهداشتند و الآن طلبکار نظام نیز هستند.

وی در ادامه افزود: برای مردم تبیین کنید که در مجلس ششم هر روز یک بحران به وجود می‌آمد و سه نامه به رهبری نوشتند و در آن جام زهر به ایشان پیشنهاد می‌کردند.

وی در پایان اظهار داشت: تجدیدنظر طلبان اگر در انتخابات پیروز شوند از آقای روحانی نیز عبور می‌کنند و باید برای کمک به دولت مجلسی بهتر از مجلس نهم انتخاب کنیم.

ارسال نظر: