آیت‌الله علوی گرگانی:

اعدام آیت‌الله النمر به تلافی شکست‌ تکفیری‌‌ها در سوریه بود

کدخبر: 2002884

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به حمایت‌های عربستان از تکفیری‌ها بیان کرد: عربستان شکست‌های تکفیری‌ها در سوریه را با به شهادت رساندن آیت‌الله النمر تلافی کرد و آنها به دنبال انتقام‌جویی بودند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی امشب در دیدار دبیرکل مقاومت اسلامی نجبا طی سخنانی حمایت‌های عربستان از تکفیری‌ها را محکوم کرد و گفت: دعا می‌کنیم که با تلاش شما و همرزمانتان هرچه زودتر پیروزی حاصل شود.

وی در ادامه با اشاره به حمایت‌های عربستان از تکفیری‌ها بیان کرد: عربستان شکست‌های تکفیری‌ها در سوریه را با به شهادت رساندن آیت‌الله النمر تلافی کرد و آنها به دنبال انتقام‌جویی بودند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه امروز شیعیان در عربستان در شرایط سختی قرار دارند گفت: پیروزی طبق وعده الهی از آن شیعیان است و امیدواریم که روزی فرا برسد که اسلام واقعی در سراسر عالم فراگیر شود.

وی در ادامه با اشاره به دخالت‌ها و حمایت‌های کشور ترکیه بیان کرد: متاسفانه در منطقه ترکیه منافقانه اقدام می‌کند و اگر ترکیه دست از نفاق بر می‌داشت میزان کمک‌های ارسالی به تکفیری‌ها کاهش می‌یافت.

آیت‌الله علوی گرگانی تاکید کرد: اینکه ترکیه با صهیونیست‌ها کنار آمده، موجب شده است که روند مقابله با جریان تکفیر در منطقه با مشکلاتی روبه‌رو شود ولی امیدواریم که با وحدت بین کشورهای اسلامی منطقه بتوانیم شاهد ریشه کن شدن جریان تکفیر باشیم.

ارسال نظر: