عبدی: لاریجانی گزارش آژانس را در جهت حل PMD عنوان کرد

کدخبر: 1042560

نماینده خرم‌آباد با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: علی لاریجانی در این جلسه اظهار داشت با توجه نزدیکی انتخابات، کار ثبت جمعیت رهروان ولایت انجام شده و اعضا در این حوزه فعال باشند

به گزارش «نسیم»، فارس نوشت:

ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: در این جلسه که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد گزارش اخیر آژانس در مورد PMD مورد بررسی قرار گرفت و رئیس مجلس گزارش آژانس را در جهت حل PMD عنوان کرد.

وی افزود: موضوع انتخابات و تشکیل جمعیت رهروان ولایت از دیگر موضوعات مورد بحث در جلسه امروز بود که رئیس مجلس در این ارتباط گفت که با توجه به اینکه به برگزاری انتخابات نزدیک هستیم کار ثبت جمعیت رهروان ولایت انجام شده و اعضا در این حوزه فعال باشند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس عنوان کرد که این جمعیت در واقع یک جریان فکری است که اصلی‌ترین محور آن را مشی رهبری و عقلانیت برای اداره کشور تعیین می‌کند.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز مسائلی در مورد ائتلاف‌های منطقه‌ای مطرح شد و اعضا نقطه نظرات خود را در این باره مطرح کردند.

ارسال نظر: